مطالبات توزیع برق شیراز از مشترکین بیش از ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.
کد خبر: ۳۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲ 23 May 2015

محمد حسن صحرائیان با اعلام اینکه متاسفانه گروهی از مشترکین در پرداخت هزینه های برق مصرفی به موقع پرداخت نداشته و مطالبات توزیع برق شیراز از مشترکین بیش از ۹۰ میلیارد تومان افزایش یافته است، بیان کرد: چنانچه مشترکین برق در پرداخت مبلغ قبوض برق خود این سازمان را یاری کنند قادر خواهیم بود، خدمات بهینه تری به شهروندان ارائه کنیم.

مدیر توزیع برق شیراز با بیان اینکه در سال گذشته خاموشی های شیراز بیش از ۸۵ درصد کاهش یافت، افزود: امیدواریم برای ادامه روند این موضوع با تامین اعتبار و پرداخت به موقع قبوض برق، خط گرم شبکه را برای جلوگیری از خاموشی ها حفظ کنیم.

صحرائیان هزینه نگهداری خط گرم شبکه در سال گذشته را برای کاهش میزان خاموشی منطقه توزیع برق شیراز مبلغی در حدود سه میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: چنانچه مشترکین در مصرف برق و پرداخت قبوض خود دقت لازم را به کار گیرند خاموشی های برق شیراز کمتر از گذشته خواهد شد.

وی در پاسخ به اینکه «امسال خاموشی ها به چه گونه خواهد بود» توزیع داد: اگر مشترکین در استفاده از انرژی برق رعایت لازم را داشته باشند، با وجود اینکه در پشت سدها برای تولد انرژی برق کم خواهد بود پیش بینی می شود امسال خاموشی ها کمتر از گذشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع عدم نور کافی در معابر شیراز و به خصوص در خیابان های قصرالدشت اشاره کرد و گفت: با توجه به فرسوده بودن شبکه های برق شیراز، اداره توزیع برق به تنهایی قادر نخواهد بود مشکلات روشنایی معابر را رفع کند به همین منظور مقرر شد با همکاری شهرداری شیراز و همچنین شرکت توزیع برق کمبود روشنایی شیراز را حل کنیم.

صحرائیان با اعلام اینکه برای رفع موضوع روشنایی شیراز ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است، گفت: تلاش داریم با همکاری شهرداری شیراز اعتبارمورد نظر را تامین کنیم.

مدیر توزیع برق شیراز در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه «اغلب شهرداران مناطق برای احداث پروژه های عمرانی از مسئولان اداره توزیع برق نسبت به مبالغ هنگفت جابجایی تاسیسات برق گلایه مند هستند» پاسخ داد: طبق قانون جابجایی تاسیسات برق بر عهده آن سازمان خواهد بود و این در حالی است که در اعتبارات شرکت توزیع برق هیچگونه ردیف بودجه ای وجود ندارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار