مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری:
مدیرکل دفتر روستایی و شوراهای استانداری از تصویب هفت طرح اقتصادی در کمیته اجرایی طرح های اشتغالزای روستایی استان خبر داد.
کد خبر: ۳۷۸۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 16 February 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل ازواحد خبر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ پنجاه و یکمین جلسه کمیته اجرایی طرح های اشتغالزای روستایی موضوع تفاهم نامه معاونت توسعه روستایی کشور با بنیاد علوی و بانک سینا با حضور اعضا در محل سالن جلسات معاونت امور عمرانی استانداری برگزار گردید.

 امیر خسروانی طی گفتگویی افزود: در این جلسه 12 طرح پیشنهادی به منظور تطابق با دستورالعمل ابلاغی بررسی شدند که از این تعداد، 7 طرح جهت دریافت تسهیلات یارانه دار به مبلغ 17000 میلیون ریال توسط کمیته مورد تصویب قرار گرفت.

وی افزود: این طرح ها در بخش های صنعتی و کشاورزی ارایه شده بود و متقاضیان آنان از سرمایه های انسانی روستاهای شهرستان های اسلام آبادغرب، سرپل ذهاب، کرمانشاه و روانسر بودند.

وی گفت:این تفاهم نامه با هدف توسعه اقتصادی و رونق کسب و کار در جوامع روستایی بین بنیاد مستضعفان ( بنیاد علوی )، بانک سینا و معاونت توسعه روستایی کشور جهت تامین تسهیلات یارانه دار برای طرح های اشتغالزای روستایی امضاء شد که از ابتدای سال جاری به استان ها ابلاغ گردید .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار