اخبار شهرستانها:
به مناسبت بزرگداشت دهه مبارکه فجر ، جشن انفلاب و نمایشگاه تولیدات زنان روستایی عضو صندوق اعتبارات خرد زنان در محل مسجدحضرت ابوالفضل روستای سوگلی تپه میاندوآب برگزار شد .
کد خبر: ۳۷۶۸۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۶ 13 February 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش کشاورزی پرداخت و به جایگاه زنان در جامعه و توانمندیهای آنان با ذکر نمونه هایی از زنان موفق در عرصه های مختلف تولید ی ، اجتماعی ، فرهنگی و دفاع مقدس و زنان انقلابی اشاره کرد.
محرمعلی دیانتی با بیان اینکه جامعه زنان روستایی بیش از نیمی از جامعه روستایی را تشکیل داده و همیشه پا به پای مردان در تولید نقش داشته اند به طرح صندوق اعتبارات خرد زنان و دستاوردهای آنان در طول یکسال گذشته اشاره و از فعالیت های آنان تقدیر کرد.
وی در ادامه به برخی از طرحهای کوچک تولیدی که می تواند در روستاها موفقیت کسب نماید از جمله گلخانه های خانگی ، فرآوری محصولات زراعی و باغی اشاره و برای موفقیت کسب و کارهای خانگی زنان به لزوم بسته بندی و بازاریابی محصولات نیز تاکید کرد و خواستار اعطای تسهیلات کم بهره در جهت توسعه فعالیتهای زنان توسط صندوق کارآفرینی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار