انتقاد شدید دکتر مسعود گودرزی از مسئولین و دست اندرکاران پتروشیمی ممسنی؛ تاوان کم کاری و کاهلی شما را مردم خواهند گرفت
کد خبر: ۳۷۵۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۰ 10 February 2017
مسعود گودرزی نماینده مردم ممسنی و رستم که به عنوان سخنران ویژه مراسم یوم الله ۲۲ بهمن در نورآباد سخنرانی می کرد، با اشاره به رخدادهای بزرگ تاریخی در کشور گفت:  22 بهمن متفاوت ترین روز است و استمرار گرامیداشت این روز و این حرکت در نقاط مختلف کشور لازم و ضروری است.
 
دکتر گودرزی در خصوص مهمترین پروژه های شهرستان نیز گفت: احداث سد پارسیان تبدیل به یک تراژدی اجتماعی و عمرانی شده است. لذا به دولت هشدار می دهم اگر روند اجرای این پروژه تسریع نشود مردم ما کوتاهی شما را نخواهند بخشید.
نماینده شهرستان در خصوص وضعیت جاده های ارتباطی منطقه نیز افزود: شهرستان های ممسنی و رستم نقطه ی مناسبی برای اتصال به بنادر جنوبی کشور هستند. لذا در آینده نزدیک پروژه قائمیه به بابامیدان تکمیل خواهد شد. وی در ادامه افزود: پیمان کاران محور پل فهلیان به پل پرین نیز تا دو روز دیگر مشخص خواهند شد. نماینده مردم همچنین با گلایه از اجرای کند این پروژه ها در سال های گذشته، اظهار داشت: کسانی مسئولیت این پروژه ها را برعهده گرفتند که توان فنی نداشتند و کار بر زمین می ماند، لذا برای پروژه جدید در محور پل پرین شرط و شروط خاصی گذاشته ایم تا افراد توانمند مسئولیت پروژه را برعهده بگیرند نه اینکه افرادی سر کار بیایند که بخواهند پروژه ها را به اندازه ی عمر نسل ها ادامه دهند.

دکتر گودرزی با انتقاد شدید از مسوولین و دست اندرکاران پتروشیمی ممسنی نیز گفت: پتروشیمی ممسنی دل هر شهروندی را به درد می آورد. به وزیر نفت هشدار دادم یا این پروژه را انجام دهید یا اینکه آن را جمع کنید. این پروژه نیمه تمام، فراتر از استخوان در گلو است.
وی در خصوص عدم توانایی مسئولین پتروشیمی در اجرای این پروژه گفت: تاوان کم کاری و کاهلی شما را مردم خواهند گرفت. سرعت پایین اجرای پروژه ها باعث شده تا آنها نماد یاس و ناامیدی باشند و امیدواریم این روند تغییر یابد.
 
عضو کمیسیون امنیت ملی در پایان صحبت هایشان گفت: عدم توجه به حق و حقوق فرهنگیان به بهانه ی کثرت نیروها یک ظلم و یک گناه است. ۱۸ دستگاه دارند اعتبار مبارزه با قاچاق را دریافت می کنند، اگر این اعتبارات در اختیار آموزش و پرورش قرار می گرفت و آنها فرهنگ سازی می کردند، به احتمال زیاد دیگر قاچاقچی وجود نداشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار