سرپرست فرمانداری دره شهر با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و اهمیت حضور مردم تاکید کرد: در واقع این راهپیمایی مهر و امضای مردم و مسئولان به نشانه تایید بر سند انقلاب است.
کد خبر: ۳۷۵۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۲ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛علی اکبر شفیع زاده اظهار کرد: انقلاب اسلامی حاصل خون شهیدانی است که با گذشتن از جان شیرین خود نظامی بی بدیل و برگرفته از مبانی دین اسلام را خلق کردند و اکنون این انقلاب و نظام به عنوان امانتی ارزشمند از این عزیزان به ما رسیده است.
 
وی افزود: ما به عنوان وارثان این انقلاب موظفیم تا پای جان و بدور از هرگونه بیم و هراسی و فارغ از نگاه های سیاسی و حزبی از دستاوردها و ارزش های آن در مقابل حوادث، طوفان ها و کینه و دشمنی نااهلان حفاظت کنیم و آن را به نسل های بعدی منتقل کنیم.
 
شفیع زاده با اشاره به راهپیمایی 22 بهمن و اهمیت حضور مردم تاکید کرد: در واقع این راهپیمایی مهر و امضای مردم و مسئولان به نشانه تایید بر سند انقلاب است.
 
به گفته وی، در این روز همه آحاد مردم اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ، مسئول و غیر مسئول و همه جناح ها و احزاب یکدل و یکصدا در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می کنند.
 
وی یادآور شد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر اتحاد، همبستگی و یکدلی مردم و مسئولان و انسجام و اقتدار ایران اسلامی و جوابی کوبنده در مقابل یاوه گویی های دشمنان و استکبار جهانی به ویژه ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا است.
 
شفیع زاده افزود: البته مشارکت مردم در این آیین و جشن حاوی پیامی مهم برای مسئولان و مدیران کشور نیز است در واقع این حضور موجب ایجاد انگیزش در مسئولان و مدیران برای خدمات رسانی بهتر به مردم است که تلاش و میزان خدمات دهی مطلوب کمی و کیفی به اقشار مختلف مردم را بیشتر کنند.
 
جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در قالب راهپیمایی سالانه 22 بهمن امروز جمعه همزمان با سراسر کشور در نقاط مختلف استان ایلام از ساعت 10 و 30 دقیقه برگزار شد
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار