رئیس شورای شهر یزد با اشاره به اینکه شورای شهر یزد هیچ نامه‌ای برای صدور مجوز سد معبر صادر نمی‌کند، گفت: جانمایی نصب نماد ناوشکن جماران در یزد بررسی می‌شود .
کد خبر: ۳۷۲۷۲۷
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک یزد،،حجت الاسلام شیخ عباس زارع در نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه هیچ نقشی در ارتباط با نصب غیرقانونی تابلو در معابر یزد ندارد، گفت: بحث نصب تابلو خیابان مالیات با دستور خودم را به شدت تکذیب می‌کنم و هیچ‌گونه فشار و پیگیری برای نصب تابلو خیابان مالیات از طرف رئیس شورا انجام نشده است.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد بر ضرورت تامین امکانات مورد نیاز پارکینگ‌های عمومی تاکید کرد و گفت: از سوی مسئولان استان نامه‌ای در ارتباط با لزوم توجه به استاندارد سازی پارکینگ‌ها به شورای شهر ارسال شده است.

وی تصریح کرد: در این نامه بیان شده پارکینگ خیابان قیام که قتل فرزند زرگری در آن صورت گرفت هنوز امکانات لازم از جمله روشنایی لازم را ندارد و باید دقت بیتشری در آن انجام شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یزد ادامه داد: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم در نامه ای درخواست مشخص کردن محلی برای نصب نماد ناوشکن جماران در یکی از میادین یزد را داشته است.

زارع با اشاره به اینکه تاکنون نصب این نماد در 10 استان کشور انجام شده، گفت: در نامه فرمانده نیروی دریایی ارتش تاکید شده که این اقدام در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای غواص و نیروی دریایی انجام می شود.

وی همچنین به گزارش نائب رئیس شورای شهر مبنی بر صدور مجوز توسط برخی اعضای شورا در راستای سد معبر اشاره کرد و گفت: افرادی که ادعا می‌کنند شورای شهر اجازه سد معبر داده، نامه یا مجوز شورا را ارائه کنند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار