تابناک / شهردار لاهیجان عنوان کرد: از تمامی شهروندان لاهیجان بابت همکاری در تسریع بازگشایی معابر و همچنین صبوری در برابر مشکلات کمال تقدیر و تشکر را دارم.
کد خبر: ۳۷۲۳۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 04 February 2017
تابناک / شهردار لاهیجان عنوان کرد: از تمامی شهروندان لاهیجان بابت همکاری در تسریع بازگشایی معابر و همچنین صبوری در برابر مشکلات کمال تقدیر و تشکر را دارم.

شهردار لاهیجان ضمن تشکر مجدد پرسنل شهرداری و تیم های مدیریت بحران بابت تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی برای مدیریت بحران برف اخیر، اظهار کرد: در پی بارش برف و کولاک و برودت هوا کلیه پرسنل شهرداری از همان ابتدا در حالت آماده باش کامل قرار گرفته و با تمام توان و امکانات در نقاط مختلف شهر مشغول خدمت رسانی به مردم هستند.

سعید آگشته با اشاره به بارش برف ۶۳ سانتی متری در لاهیجان، تصریح کرد: تیم های ستاد مدیریت بحران شهرداری و کلیه پرسنل شهرداری با همکاری سایر ارگان ها و استفاده از ماشین آلات سنگین به صورت مداوم مشغول برف روبی، شن ریزی در معابر هستند.

وی افزود: هم‌اکنون تمامی معابری که با مشکل برف مواجه شده نیز در حال نمک‌ پاشی و برف‌ روبی است و با تلاش های شبانه روزی ستاد مدیریت بحران شهرداری هم اکنون در کم تر از ۲۴ ساعت پس از پایان بارش برف، تمام  معابر اصلی، و معبرهای درجه دوم شهر بازگشایی شده و تردد در این مسیرها امکانپذیر است.

آگشته خاطرنشان کرد: کلیه معابر فرعی و کوچه‌های شهر لاهیجان نیز حداکثر تا امروز بازگشایی خواهند شد.

شهردار لاهیجان عنوان کرد: از تمامی شهروندان لاهیجان بابت همکاری در تسریع بازگشایی معابر و همچنین صبوری در برابر مشکلات به وجود امده پس از بارش شدید برف، کمال تقدیر و تشکر را دارم و یادآور می شوم تمام توان مجموعه مدیریت شهری را برای حل این بحران و رفع مشکلات مردم به کار خواهیم گرفت.

آگشته خاطرنشان کرد: فرماندار محترم و مسئولان ارگان ها ضمن برگزاری مداوم جلسات ستاد مدیریت بحران و همکاری با مدیریت شهری برای رفع مشکلات، از روز چهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ در نقاط مختلف شهر حضور میدانی داشتند و از نقاط مختلف شهرستان بازدید به عمل آوردند و از نزدیک نگرانی ها و مشکلات مردم را لمس و مورد پیگیری قرار دادند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار