همزمان با آغاز دهه فجر سی و هشتمین بهار انقلاب اسلامی، روز سه شنبه با به صدا درامدن همزمان زنگ انقلاب در 300 مهد کودک استان ایلام جشن های دهه فجر در این مراکز آغاز شد.
کد خبر: ۳۷۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷ 31 January 2017
 به گزارش تابناک ایلام ؛ این آیین بصورت نمادین در مهد کودک رنگین کمان با حضور اعضا کمیته همیاری و تشکل های مردمی ستاد دهه فجر استان و کارکنان بهزیستی استان ایلام برگزار شد.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام در این آیین گفت: آشنایی کودکان با تاریخ انقلاب اسلامی بسیار مهم و اساسی است چراکه در تقویت روحیه کار، تلاش، سازندگی و روحیه انقلابی آنها مهم و اسلسی است.
 
فرهاد قیصربیگی بیان کرد: کودکانی که در سال 42 در کنار روحانیت بودند ایام الله ده فجر سال 57 را رقم زدند و کودکان امروزی باید این دلاوریهای مردان و زنان را با زبانی کودکانه فرا گیرند.
 
وی با تاکید بر فراهم کردن محیطی شاد در مهدهای کودک در ایام الله دهه فجر گفت: در قالب جشن ها و برنامه های شاد باید رخدادهای انقلاب نیز برای کودکان بیان شود.
 
مدیر کل بهزیستی ایلام اجرای جشنواره سرودهای انقلابی، برگزاری جشن ، مسابقه و نقاشی را از مهمترین برنامه های مهدهای کودک در ایام الله دهه فجر امسال برشمرد.
 
اجرای سرود همگانی و قرایت شعر توسط کودکان از دیگر برنامه های این آیین بود.
بیش از 11 هزار کودک در مهدهای ایلام نگهداری می شوند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار