رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:
به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار داشت: دردهه فجر امسال ، ۱۰ طرح صنعتی و معدنی در استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۹۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲ 30 January 2017

به گزارش تابناک سمنان، بهروز اسودی صبح دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمناناظهار داشت: دردهه فجر امسال ، ۱۰ طرح صنعتی و معدنی در استان با سرمایه گذاری بالغ بر ۱۶۰۰ میلیارد ریال و اشتغالزایی ۵۰۰ نفر افتتاح و به بهره برداری می رسد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در ادامه افزود: بهره برداری از یک شرکت تولید کننده مواد بهداشتی و انواع پاک کننده ها با ۱۹۱ میلیارد ریال سرمایه گذاری و ۱۴۱ نفر اشتغالزایی و ظرفیت تولید ۷۵هزار تن تولید انواع پاک کننده ها و مواد اولیه آنها از جمله طرح های دهه فجر محسوب می شود.

شروع بکار 500 نفر همزمان با ایام دهه فجر

اسودی افزود: بهره برداری از فاز اول یک شرکت با ظرفیت تولید سالانه ۱۶۱۰ تن محصولات دارویی و ۲۹ میلیون عدد مواد شیمیایی مورد استفاده در داروسازی و سرمایه گذاری بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال از برنامه های دهه فجر امسال است که با راه اندازی این مجموعه زمینه اشتغال حدود ۹۰ نفر در استان را فراهم می کند.

وی گفت: افتتاح یک شرکت توسعه منابع انرژی هم با اشتغال ۱۰۰ نفر برای تولید ۶۰ هزار تن بازیافت سرب از دیگر پروژه های دهه فجر محسوب می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار