تیم والیبال کاله مازندران در هفته بیست‌ویکم و دهمین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال در خانه با نتیجه نزدیک سه بر دو از تیم صالحین ورامین شکست خورد.
کد خبر: ۳۶۹۱۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 29 January 2017
تیم والیبال کاله مازندران عصر یکشنبه در هفته بیست‌ویکم و دهمین دیدار دور برگشت لیگ برتر والیبال جام شهدای منا در خانه میزبان تیم صالحین ورامین بود.
 
با توجه به برگزاری 6 دیدار در این هفته، علاوه بر آمل شهرهای تهران، تبریز، ارومیه و اردکان میزبان رقیبان بودند.
 
حضور حدود 2 هزار تماشاگر در سالن ورزشی سرپوشیده پیامبر اعظم(ص) آمل نشان از حساسیت زیاد این بازی داشت که در آن حمید راهجردیان از داوران برجسته والیبال به‌همراه محمد شاهمیری داور دارای مدرک جهانی داوری والیبال امر قضاوت را بر عهده داشتند.
 
محمدحسین شفقی از بزرگان والیبال کشور نیز به‌عنوان ناظر بر عملکرد بازیکنان، کادر فنی دو تیم و هواداران از نزدیک نظارت داشت.
 
تیم والیبال صالحین ورامین تیم متشکل از ملی‌پوشان سابق و بازیکنان باتجربه والیبال ایران همانند احسن شیرکوند، محمد محمدکاظم، حمزه زرینی، حسام بخششی و صابر نریمان‌نژاد بود که هدایت آنها را مجتبی عطار بر عهده داشت ولی در مقابل جوانان جویای نام و کم‌تجربه بهروز عطایی در این دیدار نمایش قابل قبولی داشتند.
 
ست نخست دیدار در حالی با امتیاز 26 بر 24 به سود نماینده ورامین پایان یافت که شاگردان عطایی با توجه به از دست دادن سرویس‌های فراوان پا به پای حریف پیش رفتند.
 
والیبالیست‌های ورامین در ست دوم نیز از میزبان پیشی گرفته و با امتیاز 25 بر 21 کار را به سود خود تمام کردند.
 
اوج حساسیت بازی در ست سوم رقم خورد در حالی که بازیکنان دو تیم در کسب امتیاز گوی سبقت را از یکدیگر می‌ربودند و در امتیازهای 23 و 25 کار را به تساوی کشاندند تا اینکه سبزجامه‌گان کاله با حمایت پر شور و بی‌امان هواداران آملی با امتیاز 28 بر 26 طعم پیروزی را چشیده و به برد در نخستین ست رسیدند.
 
اشتباهات مکرر در سرویس توسط بازیکنان کاله در ست چهارم همانند ست نخست ادامه داشت ولی با توجه به دفاع کم‌نقص و حمله‌های والیبالیست‌های آملی کار در این ست با امتیاز 25 بر 18 به سود کاله پایان یافت تا علاوه بر تساوی دو بر دو فعالیت والیبالیست‌ها به ست پنجم کشیده شود.
 
ست پنجم مهم‌ترین زمان برای تثبیت پیروزی دو تیم بود ولی بازیکنان حریف در خارج خانه توانستند امتیازهای زیادی را از کاله پیشی بگیرند و در نهایت با امتیاز 15 بر 9 کار را به سود خود تمام کنند.
 
تیم والیبال صالحین ورامین با کسب دو امتیاز مقابل کاله مازندران با توجه 10 برد، کسب 25 امتیاز و دو بازی عقب افتاده در رده هشتم جدول جا خوش کرده است ولی کاله مازندران با 9 پیروزی، 12 شکست و 29 امتیاز در رده پنجم جدول 12 تیمی جای دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار