تیم های صالحین ورامین و شهرداری تبریز در دیدارهای سنگین و پنج سته موفق به شکست حریفان خود شدند.
کد خبر: ۳۶۹۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۹ 29 January 2017
به گزارش تابناک تبریز، هفته دهم دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز (یکشنبه) با پنج دیدار در شهرهای تهران (دومسابقه)، تبریز، اردکان و آمل پیگیری شد.

در سومین دیدار این هفته لیگ برتر تیم های خاتم اردکان در سالن آیت الله خاتمی اردکان میزبان شهرداری اراک بود.
خاتمی ها در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر 23 میهمان خود را شکست دادند و به نهمین برد خود که بسیار مهم بود، دست یافتند.
شهرداری اراک نیز که امیدی برای صعود به مرحله پلی آف ندارد در این مسابقه شانزدهمین ناکامی خود را تجربه کرد و همچنان در رتبه یازدهم جدول باقی ماند.
اصغر کاظمی، قادر صادقی و احمد بندری به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.
سنگین ترین دیدار این هفته لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم (ص) آمل برگزار شد و تیم کاله مازندران سه بر دو مغلوب میهمان خود صالحین ورامین شد.
شاگردان بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 28 بر 26 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 26 بر 24، 25 بر 21 و 15 بر 9 مغلوب میهمان خود شد تا دوازدهمین شکست خود را تجربه کند.
صالحین ورامین با این برد، نهمین موفقیت خود را در این رقابت ها تجربه کرد و 25 امتیازی شد.
حمید راهجردیان و محمد شاهمیری داوران اول و دوم این مسابقه بودند و محمد حسین شفقی نیز ناظر بود. مهدی رنجبر بازیکن کاله مازندران در این دیدار به دلیل اعتراض به داوری دو کارت زرد و قرمز دریافت کرد.
مسابقه کاله و صالحین دو ساعت و 25 دقیقه طول کشید و دو هزار و 500 تماشاگر داشت.
آخرین مسابقه امروز لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز برگزار شد و میزبان سه بر دو پارسه تهران را از پیش رو برداشت تا به نهمین برد خود در این رقابت ها دست یابد.
تیم پارسه در ست های دوم و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 23 به پیروزی رسید اما در ست های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 12، 25 بر 15 و 15 بر 11 مغلوب شهرداری تبریز شد تا سیزدهمن ناکامی خود را تجربه کند.
این مسابقه 150 دقیقه طول کشید و بیش از دو هزار تماشاگر داشت که خلیل یگانه مجد نظارت بر آن را عهده دار بود. همچنین مسعود یزدان پناه و اسماعیل رزقی داوران این مسابقه بودند.
امیر حسینی بازیکن شهرداری تبریز نیز در این مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :