عبدالرحیم سیفی در جمع خبرنگاران:
با تقویت باورهای دینی، مذهبی و ملی همراه با پرورش حس مسئولیت پذیری در کودکان و نوجوانان و با برپایی جشن‌های پرشکوه کانون پرورش فکری در ایام الله دهه فجر، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز و آینده ساز فردا بازخوانی می شود.
کد خبر: ۳۶۶۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۳ 25 January 2017
با تقویت باورهای دینی، مذهبی و ملی همراه با پرورش حس مسئولیت پذیری در کودکان و نوجوانان و با برپایی جشن‌های پرشکوه کانون پرورش فکری در ایام الله دهه فجر، ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نسل امروز و آینده ساز فردا بازخوانی می شود.

عبدالرحیم سیفی مديركل كانون گلستان و مسئول كميته كودك و نوجوان ستاد بزرگ داشت سي و هشتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در این نشست خبری ضمن اشاره به بيش از 150 برنامه فرهنگي، هنري، ادبي و مذهبي که در ایام الله دهه مبارک فجر در دستور کار کمیته کودک و نوجوان قرار گرفته است اظهار داشت: اين برنامه ها با هدف بازخواني ارزش هاي ماندگار انقلاب اسلامي، معرفي دستاوردهاي انقلاب به نسل امروزو آينده ساز فردا، تقويت باورهاي ديني، مذهبي و ملي همراه با نشاط و شادماني و پرورش حس مسئوليت پذيري در كودكان و نوجوانان با شعار گفتمان انقلاب اسلامي، زمينه ساز امنيت پايدار و تحقق اقتصاد مقاومتي در مهدهاي كودك، آموزشگاه ها و مراكز فرهنگي هنري استان به اجرا درخواهد آمد.

سیفی از افتتاح مراكز ثابت فرهنگي هنري در شهرستان هاي علي آباد كتول و گاليكش در ايام دهه فجر خبر داده و تصريح كرد: با افتتاح اين مراكز تعداد كانون هاي پرورش فكري ثابت و سيار در استان گلستان به 27 باب خواهد رسيد.

هم چنين وی اظهار داشت كه در راستاي ارائه توليدات كانون به كودكان و نوجوانان، فروشگاه عرضه محصولات كانون در شهرستان هاي گرگان و آق قلا افتتاح شده و تعداد فروشگاه هاي كانون در سطح استان گلستان به 5 باب خواهد رسيد.

مديركل كانون توجه به فعاليت هاي علمي و پژوهشي را در جذب نوجوانان بسيار تاثيرگذار دانسته و افزود: دومين آسمان نماي ديجيتال كانون گلستان با مشاركت بخش خصوصي درمحل مجتمع فرهنگي هنري گرگان در حال احداث بوده كه انشاالله هم زمان با عيد انقلاب افتتاح خواهد شد.

مسئول کمیته کودک و نوجوان برگزاري مراسم اختتاميه طرح سفر كتاب با حضور مديركل آفرينش هاي هنري و ادبي كانون و اجراي نمايش سيار توسط گروه هنري كانون پرورش فكري كشور را به عنوان یکی ديگر از برنامه هاي سي و هشتمين بهار انقلاب نام برده و بيان داشت: به منظور ترويج فرهنگ كتاب خواني برنامه دو پنجره با حضور عباس جهانگيريان نويسنده كتاب هاي حوزه نوجوان در شهرستان گنبد كاووس برگزار شده كه در اين برنامه ضمن رونمايي از كتاب سايه هيولا كه با موضوع پلنگ گلستان و ببر ايراني نوشته شده از محيط بانان نيز تجليل خواهد شد.

عبدالرحیم سیفی بیان داشت: اجراي سرود انقلاب و پرده خواني اعضاي مركز شماره 2 گرگان در محل فرودگاه گرگان و در مراسم استقبال نمادين از ورود حضرت امام خمینی(ره)، شعارنويسی با عنوان مشق انقلاب، معرفي شخصيت هاي انقلابي، برپايي نمايشگاه كتاب هاي انقلابي در مدارس و آثار و دست ساخته هاي اعضا در مراكز فرهنگي هنري، برپايي جشنواره نقالان كودك و نوجوان، اجراي نمايش خلاق و تئاتر كوچك در روستاها توسط اعضا و مربيان كتاب خانه هاي سيار روستايي، برگزاري جشنواره شعر و داستان طنز با عنوان لبخند واژه ها و تجليل از نويسندگان استاني، اجراي مسابقات ورزشي و دومينو، برپايي همايش خميني شناسي، معرفي و تجليل از خانواده شهيد خالدران به عنوان شهيد كانوني مركز شماره يك گنبد كاووس، ساخت گل هاي لاله، پرنده آزادي و پرچم ايران و حضور در مزار شهدا از ديگر برنامه هايي است كه در ايام ا... دهه فجر برگزار خواهد شد.

مدیرکل کانون در پایان این نشست که در شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، تاکید کرد: بخشی از برنامه‌های کمیته با مشارکت اعضا و دستگاه های دیگر مانند بهزیستی، صدا و سیما، کمیته امداد امام خمینی (ره)، آموزش و پرورش استثنایی، کلینیک مددکاری اجتماعی همراهان و ... برگزار می‌شود.
 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار