معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی گفت: تیم سپاهان (عقاب) خورموج با کمترین هزینه بزرگ‌ترین افتخار را برای دشتی در حوزه ورزش دارد.
کد خبر: ۳۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۳ 19 May 2015
تابناک بوشهر: سپاهان خورموج با کمترین هزینه بزرگ‌ترین افتخار را برای دشتی رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمد حسینی صبح امروز در آئین تقدیر از مدیر، کادر فنی و بازیکنان تیم امید فوتبال سپاهان خورموج که قهرمان استان بوشهر شدند با تجلیل از شهدای ورزشی دشتی اظهار داشت: امیدواریم رسالت عظیم و دینی که شهدا به گردن ما گذاشته‌اند بتوانیم به نحو احسن اجرا کنیم.

وی افزود: از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کنیم و در این زمینه با مدیرکل ورزش و جوانان استان تماسی گرفتیم و وی قول مساعد داد که مشکلات و تنگناهای تیم سپاهان را مورد بررسی قرار دهد و نسبت به رفع  مشکل تیم اقدام کند.

حسینی با تبریک موفقیت تیم امید سپاهان خورموج خاطرنشان کرد: با همکاری و همدلی که در شهرستان دشتی وجود دارد با تحقق شعار مقام معظم رهبری امیدوارم بتوانیم به اهداف و خواسته‌های جوانان این مرز و بوم دست یابیم.

وی افزود: افتخار شما جوانان است که ورزش شهرستان دشتی در کشور معرفی شده است و نگاه عالی دولت در کمیته برنامه‌ریزی در حوزه ورزش و جوانان همان نگاهی است که ما به حوزه بهداشت و سلامت جامعه و مردم داریم. همانطور که در حوزه بهداشت و درمان احساس مسئولیت می‌کنیم که برای رفاه مردم قدم‌هایی برداشته شود در حوزه ورزش نیز همان نگاه را داریم.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتی یادآور شد: شما جوانان تردید نداشته باشید ما با شما شریک هستیم و دغدغه شما دغدغه ما مسئولان است. شهرستان دشتی از بخش صنعت و تجارت محروم است و امیدواریم با پیگیری‌های استاندار بوشهر، نماینده مردم در مجلس به‌زودی شاهد راه‌اندازی بندر و اسکله لاور ساحلی باشیم.

وی خاطرنشان کرد: تیم‌های ورزشی باید اسپانسر داشته باشند و تیم‌های بدون اسپانسر موفق نیستند و ما هرچه در توان داشته باشیم برای کمک به ورزش و حوزه اجتماعی دریغ نمی‌کنیم.

معاون فرماندار دشتی در پایان یادآور شد: هزینه در ورزش سرمایه‌گذاری عظیم انسانی در حوزه اجتماعی است و از شورای اسلامی شهر خورموج می‌خواهیم چنانچه مصوبه‌ای برای کمک به تیم سپاهان خورموج داشته باشند آن را عملیاتی کنند و ما نیز از اجرای آن استقبال می‌کنیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار