کد خبر: ۳۶۳۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰ 18 January 2017
تابناک / پس از انتقادات محمود شکری، نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و انتقادات وی نسبت به جذب بی ضابطه افراد در ادارات کل بخصوص به کارگیری حدود 60 نفر در اداره ورزش و جوانان استان گیلان ؛ اینبار ولی داداشی، نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار خزرآنلاین، در خصوص  به کارگیری حدود 60 نفر در اداره ورزش و جوانان، اظهار داشت: باید درباره ی نوع جذب افراد شفاف سازی های لازم انجام شود تا ابهامی برای مردم پیش نیاید.

داداشی ادامه داد: بنده در جریان نحوه ی جذب این افراد و یا نسبت فامیلی یا همسو بودن حزبی آنان نیستم، اما شایسته آن است که مسئولین استانی در این موارد شفاف سازی لازم را انجام دهند.

وی اضافه کرد: نباید برای مردم حرف و حدیثی وجود داشته باشد، مردم اگر شفافیت را در عملکرد مدیران ببینند قطعا قانع خواهند شد.

نماینده مردم آستارا همچنین در خصوص ارائه ی آمار نرخ بیکاری توسط استاندار گیلان و انتقاد برخی از نمایندگان به این آمار اظهار داشت: ممکن است بنده به این آمار نقد داشته باشم، اما بنده معتقدم که باید در این خصوص به مرکز آمار مراجعه کنیم تا ببینیم آیا این نرخ ارائه شده از بیکاری صحیح است یا خیر؟

ولی داداشی، در خصوص مطلب منتشر شده از وی در برخی از رسانه ها با عنوان "مردم فرهنگ شفافیت حقوق مدیران را ندارند!" گفت: بنده به هیچ عنوان چنین مطلبی را مطرح نکرده ام و این مصاحبه که از قول بنده منتشر شده است در حقیقت به نوعی تحریف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار