کد خبر: ۳۶۱۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۸ 16 January 2017
تابناک / معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به تلاش گارآگاهان پلیس آگاهی استان برای کشف علت قتل زن ۵۶ ساله که در چهار آذرماه جاری در رودخانه پسیخان کشف شده بود،از مشخص شدن این راز خبرداد.

سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه با اشاره به کشف جسد زنی ۵۶ ساله در تاریخ چهارم آذر ماه جاری، اظهار کرد: کارآگاهان آگاهی با بررسی های شبانه روزی سه مظنون را در این خصوص دستگیر کردند.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه پس از تحقیقات کارآگاهان از سه متهم دستگیر شده، دو تن از مظنونان آزاد شدند، افزود: نفر سوم که شواهدی بیشتری از دخالت وی  در قتل بدست آمده بود  مورد بازجویی تخصصی کارآگاهان قرار گرفت.

وی گفت:  مردی ۳۷ ساله که اهل و ساکن شهرستان رودسر است در ابتدا منکر هر گونه دخالت در بزه انتسابی را داشته ولی با توجه به مدارک و مستندات جمع آوری شده توسط کارآگاهان به قتل این زن ۵۶ ساله با همدستی فردی دیگر اعتراف کرد.

سرهنگ خیرخواه با اشاره به اینکه همدست ۳۷ ساله متهم نیز در شهرستان سیاهکل شناسایی و  با اخذ نیابت قضایی در این شهرستان دستگیر شد، بخاطرنشان کرد: قاتل ۳۷ ساله در اعترافات خود عنوان داشته به واسطه آشنایی که از قبل با مقتول داشته در ساعت پایانی شب به اتفاق همدستش وی را ملاقات و پس از حرکت به سمت رشت با توجه به اختلافات قبلی با وی درگیر شده و پس کوبیدن مشت به پیشانی مقتول با چاقویی که در کنار درب خودرو بوده، وی را به قتل رسانده است.

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان مقتول را در رودخانه پسیخان رها و با خودروی وی گریخته بودند، تصریح کرد: همدست قاتل نیز با تأیید اعترافات قاتل اعلام کرده که خودروی مقتول را پس از آتش زدن در ییلاقات پیرکوه شهرستان سیاهکل رها کرده است.

معاون اجتماعی پلیس گیلان با اشاره به اینکه جستجوها برای کشف خودروی مقتول ادامه دارد، از اصحاب رسانه خواست، جهت بررسی و اطلاع از صحت و سقم اخبار انتظامی با شماره ۲۱۸۲۱۵۶ مرکز اطلاع رسانی پلیس گیلان تماس یا به کانال اطلاع رسانی policegilan@مراجعه کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار