با حضور گسترده و مسئولان، مراسم گرامی‌داشت ۹ دی در جزیره خارگ برگزار شد.
کد خبر: ۳۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷ 30 December 2016
فرمانده سپاه ثارالله خارگ ظهر پنجشنبه در مراسم گرامیداشت ۹ دی در خارگ اظهار داشت: بهترین وجه ۹ دی وحدت و همدلی بین آحاد ملت بود.

دانش‌آموز اضافه کرد: بدترین شکل حوادث سال ۸۸ جبهه نگرفتن بعضی از بزرگان کشور در مقابل فتنه و فتنه گران بود که به خاطر دنیا و دنیا طلبی آن ها بود و در طول تاریخ اسلام بی سابقه نیست.

وی ادامه داد: کسانی که در فتنه ۸۸ حضور داشتند و نقش ایفا کردند هنوز فکر فتنه و فتنه‌انگیزی دیگری هستند که باید هوشیار باشیم؛ فتنه‌گران در فتنه ۸۸ با شعار تقلب در انتخابات وارد شدند ولی هدفشان تغییر نظام و ایستادن در مقابل رهبری بود.

مسئول عقیدتی سیاسی پایگاه دریایی ارتش نیز در این مراسم اظهار داشت: دشمن در همه زمان‌ها در فکر تغییر جامعه اسلامی به صورتی بوده که اکنون در جوامع امروز به ظاهر مسلمان قابل مشاهده است که در این جوامع فقط اسمی از اسلام را به یدک می کشند و در واقع محیطی برای افکار استکبار جهانیاست و هیچ تقابلی با جبهه استکباری ندارد؛ همانطور که در زمان امام علی (ع) معاویه تمام ظواهر اسلام را رعایت می کرد ولی در عمل مقابل خاندان پیامبر ایستادند و آن ها را شهید کردند.

حجت الاسلام راغبی اضافه کرد: در فتنه ۸۸ چیزی که اتفاق افتاد بحث یک تخلف انتخاباتی نبود بلکه یک حرکت برنامه ریزی شده برای تقابل با رهبری و اصل انقلاب بود. فتنه گران با جمهوری اسلامی مخالف بودند و می خواستند ولایت فقیه در کار نباشد.

وی در ادامه به سابقه سران فتنه اشاره کرد و گفت: این فتنه‌گران کاری کردند که تمام مستکبرین عالم در صدر آن آمریکا و اسرائیل دهنشون از طمع آب افتاد و صراحتا خود را حامی فتنه گران معرفی کردند.

راغبی به قضیه نفوذ اشاره کرد و افزود: فتنه گران این پروژه را رقم زدند که یک فتنه جدید در راه نظام قرار بدهند که ما باید از سال ۸۸ و آن فتنه بزرگ درس بگیریم وبا افزایش بصیرت و ولایت مداری خود راه نفوذ فتنه گران و مستکبران را بگیریم.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار