نماینده مردم فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس:
نماینده مردم فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس خواستار اجرایی شدن طرح جامع زغال سنگ طبس شد و گفت: بخش خصوصی نمی تواند این طرح را به تنهایی انجام دهد.
کد خبر: ۳۴۸۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹ 24 December 2016
 محمد رضا امیر حسنخانی بعدازظهر شنبه در جلسه بررسی مسایل و مشکلات بخش صنعت و معدن استان که با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در استانداری خراسان جنوبی برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت اشتغال استان خراسان جنوبی بسیار بحرانی است.

وی با بیان اینکه وضعیت تراکم جمعیت در استان ۵ نفر در هر کیلومتر است، افزود: این رقم در شهرستان طبس به ۱.۲ نفر و در شهرستان فردوس سه نفر است که می‌تواند تهدید بسیار جدی برای کشور باشد.

نماینده مردم فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه طرح جامع زغال سنگ طبس اجرایی شود، گفت: بخش خصوصی هنوز به درجه‌ای نرسیده است که این طرح را خود به تنهایی انجام دهد.

وی با اشاره به مشکلات فراوان واحدهای تولیدی استان، بیان کرد: متاسفانه بانک‌ها حاضر به پرداخت سرمایه در گردش به واحدهای تولیدی نیستند.

لزوم اعطای یارانه حمل و نقل به استان

امیر حسنخانی با بیان اینکه خشکسالی هیچ چیزی برای استان نگذاشته است اما باز هم مالیات برای استان ۳۰ درصد افزایش پیدا کرده است، عنوان کرد: قطعاً ضرر از بین رفتن استان بیشتر از ضرر حاصل از نگرفتن مالیات خواهد بود.

وی با اشاره نبود برق در شهرک‌های صنعتی استان، اظهار کرد: ناحیه صنعتی دیهوک، شهرک صنعتی فردوس و شهرک صنعتی طبس برق ندارند و هیچ واحد صنعتی نمی‌تواند در این شهرک‌ها راه اندازی شود.

نماینده مردم فردوس، بشرویه، سرایان و طبس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان خراسان جنوبی از مرکز کشور فاصله زیادی دارد لذا باید یارانه حمل و نقل به استان داده شود، گفت: واحدهای تولیدی از معافیت ۱۰ساله مالیات برخوردارند اما نمی‌توانند از آن استفاده کنند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار