کد خبر: ۳۴۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۴ 21 December 2016
تابناک گیلان / تیم سپیدرود رشت با برتری روز گذشته مقابل اکسین البرز موفق شد با 4 امتیاز اختلاف نیمه اول فصل را با برتری مطلق به پایان برساند.

روز گذشته با برگزاری دیدار معوقه هفته چهاردهم بین دو تیم سپیدرود رشت و اکسین البرز مسابقات لیگ آزادگان در دور رفت به انتهای راه رسید و با پیروزی شاگردان علی نظر محمدی برابر میهمان خود، سپیدرود موفق شد با کسب 34 امتیاز از 17 دیدار به عنوان قهرمان نیم فصل لیگ یک معرفی شود. رده های دوم و سوم به ترتیب با 30 و 29 امتیاز در اختیار ملوان بندرانزلی و گل گهر سیرجان است.
تیم سپیدرود در طول نیم فصل اول و از 17 دیداری که برگزار کرد، صاحب 10 پیروزی، 4 تساوی و البته 3 شکست شد. آن ها در این دیدارها 18 بار گلزنی کردند و 11 بار دروازه خودشان را باز شده دیدند، تا در پایان نیم فصل با تفاضل 7+ به کار خود پایان دهند.

 


البته در پایان نیم فصل تیم اکسیبن البرز با 25 گل زده بهترین خط حمله را به خود اختصاص داد و تیم پارس جنوبی هم با 9 گل خورده بهترین خط دفاعی؛ تیم گل گهر سیرجان با وینکو بگوویچ نیز با تفاضل 9+ بهترین آمار را از این حیث در اختیار دارد.

 

تیم سپیدرود که به تازگی از دسته دوم پا به مسابقات لیگ آزادگان گذاشته بود، بلافاصله پس از ورود به این مسابقات با تکیه بر هواداران خونگرم، بازیکنان بومی و البته با تفکرات سرمربی جوان خود علی نظرمحمدی به قهرمانی دست یافت . وقتی کار علی نظرمحمدی بیشتر به چشم می آید که بدانیم در لیگ آزادگان مربیان باتجربه ای مثل منصور ابراهیم زاده، فیروز کریمی، وینکو بگوویچ و .. حضور دارند که رسیدن و ماندن در صدر را پیچیده تر و مشکل تر می کرد.

 

 یکی از نکات جالب تیم سپیدرود در نیم فصل، رکورد نباختن آن ها در ورزشگاه عضدی رشت است که در مقابل اکسین البرز هم موفق به حفظ و ادامه این رکورد شدند.

 

قرمزپوشان استان گیلان در این فصل مانند بسیاری از تیم های دیگر با مشکلات مالی دست و پنجه نرم کردند و در انتهای نیم فصل نه مشکلات مالی توانست این تیم را از ادامه راه بازدارد و نه حریفان؛ در آخرین اخبار منتشر شده شهرداری رشت به دنبال خرید امتیاز این باشگاه است؛ اتفاقی که اگر رخ دهد بازیکنان و مربی جوان این تیم با انگیزه بیشتری به کار خود ادامه خواهند داد، تا بار دیگر شاهد یک نماینده از خطه فوتبال خیز شمال کشور در بالاترین سطح باشیم.

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار