با حضور مدیران شهری
فعالان عرصه حمل و نقل ظهر امروز طی مراسمی با حضور جمعی از مدیران شهری در قم تجلیل شدند.
کد خبر: ۳۴۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 21 December 2016
به گزارش تابناک قم، همایش گرامیداشت روز ملی حمل و نقل ظهر امروز با حضور جمعی از مدیران شهری در سالن همایش‌های شهرداری مرکز قم برگزار و در حاشیه این همایش از فعالان عرصه حمل و نقل با اهدای هدایایی تقدیر شد.

در ابتدای این مراسم معاون شهرسازی و امور زیربنایی شهردار قم طی سخنانی به همکاری دستگاه‌های مختلف استانی در راستای رفع مشکلات حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و افزود: امیدواریم با اختصاص اعتبارات مورد نیاز و تکمیل زیرساخت‌ها برای دوچرخه‌سوارها و عابرین پیاده اقدامات مطلوبی در سال‌های آینده انجام دهیم چراکه این ظرفیت‌ها می‌توانند مشکلات حمل و نقل و عمومی را کاهش دهند.

علیرضا قاری‌قرآن خاطرنشان کرد:‌ شهرداری قم طی یک سال اخیر با مشکلات مالی مختلف مواجه بوده و اکنون بخش قابل توجهی از این مشکلات رفع شده و شهرداری در سال‌های آینده می‌تواند در راستای رفع دیگر مشکلات شهری اقدامات لازم را دنبال کند تا بتواند سطح رضایتمندی شهروندان را به شیوه مطلوبی افزایش دهد.

همچنین رئیس کمیسیون خدمات شهری و امور زائرین شورای اسلامی شهر قم به عنوان دیگر سخنران این همایش با تاکید بر اینکه ایجاد محدودیت برای حمل و نقل خصوصی گسترش حمل و نقل عمومی را به دنبال دارد، تصریح کرد: قم یکی از کلانشهرهایی است که در عرصه توسعه حمل و نقل ریلی در گروه پیشتازان قرار دارد و امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری از دستاوردهای این بخش باشیم.

عباس ذاکریان توسعه دوچرخه‌سواری را راهکاری برای کاهش مشکلات ترافیکی و زیست محیطی استان قم خواند و عنوان کرد: باید در این زمینه حرکت‌های گسترده‌تر را با سرعت بیشتر دنبال کنیم.

لازم به ذکر است، در حاشیه این همایش پل عابر پیاده بلوار غدیر پردیسان با حضور جمعی از مسؤولان شهری به صورت ویدیو کنفرانس افتتاح و 40 دستگاه تاکسی جدید به صورت نمادین به رانندگان اهدا شد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار