آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز به همراه جمعی از مسؤولان شهرداری قم از 7 پروژه شهری بازدید کرد.
کد خبر: ۳۴۶۳۲۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۰ 20 December 2016
به گزارش تابناک قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) پیش از ظهر امروز از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی ایستگاه متروی میدان شهید مطهری، تقاطع غیر همسطح مقداد، بروجردی، رمپ و لپ تونل غدیر، مرجعیت، محمودنژاد و تقاطع غیر همسطح شهدای 15 خرداد بازدید کرد.

سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار، حجت‌الاسلام روح‌الله فاطمی‌نسب مشاور رسانه‌ای تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، محمدتقی نادعلی مدیرعامل سازمان توسعه و عمران، علیرضا قاری‌قرآن معاون شهرسازی و امور زیربنایی و حمیدرضا عابدی خرسند مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری قم در این بازدیدها حضور داشته‌اند.

امام جمعه قم در حاشیه بازدید از پروژه تقاطع غیرهمسطح شهیدان محمودنژاد در گفت‌و گو با خبرنگاران با تاکید بر اینکه بخش‌های مختلف نظام باید نسبت به اجرای پروژه‌های عمرانی در نقاط مختلف کشور اهتمام جدی داشته باشند، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در سلیقه، شوق و انگیزه با یکدیگر همدل و همراه باشند تا بتوانند خواسته‌های مورد نیاز مردم را دنبال کنند.

آیت‌الله سعیدی با اشاره به اینکه مردم نیز باید در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی مشارکت‌های لازم را داشته باشند، تصریح کرد: مسؤولان شهر قم با همدلی مطلوب در راستای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنند تا بتوانند رفاه مردم و در نتیجه افزایش رضایتمندی نسبت به عملکرد نظام اسلامی را رقم بزنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار