رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان:
تابناک: رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان گفت: اصفهان به عنوان پایتخت طلای ایران نامیده شده و به طور کل 90 درصد النگوی طلای ایران در این استان تراش داده می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰ 12 May 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، هوشنگ شیشه‌بران با اشاره به افتتاحیه نهمین نمایشگاه طلا و جواهر اظهار کرد: این نمایشگاه یک پاویون کشوری است که تولیدکنندگان سایر استان‌‌ها همراه با اتحادیه طلای استان خود در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با اشاره به تولیدکنندگان مصنوعات محلی و بومی خاص استان‌ها افزود: در این پاویون تولیدکنندگان، مصنوعات محلی و بومی خاص استان و منطقه خود را به نمایش می‌گذارند که خود نشان از خلاقیت و فرهنگ بومی آن استان در تولید مصنوعات طلاست.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان بیان کرد: نهمین نمایشگاه تخصصی بین‌المللی صنایع، ابزار، ماشین‌آلات و تولیدات فلزات گران‌بها و سنگ‌های قیمتی نسبت به سال قبل تخصصی‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به استان‌های شرکت‌کننده در این نمایشگاه ادامه داد: پس از اصفهان که به عنوان پایتخت طلای ایران نامیده می‌شود و به طور کل 90 درصد طلای ایران و النگوی ایران در اصفهان تراش داده می‌شود، استان یزد به عنوان صاحب سبک در طلاسازی کشور است.

شیشه‌بران عنوان کرد: در این نمایشگاه شرکت‌های دستگاه‌های تولیدکننده طلا نیز حضور دارند و این نمایشگاه فرصتی برای معرفی و شناسایی ظرفیت‌های اصفهان و سایر استان‌ها در بهبود روند تجارت مصنوعات طلاست.

وی گفت: در حاشیه این نمایشگاه همایشی با عنوان چالش‌ها و فرصت‌های صنعت طلا توسط اساتید و کارشناسان برگزار می‌شود که در این همایش تمامی نظرات و جمع‌بندی‌ها برای این صنعت به کار گرفته می‌شود.

این نمایشگاه از 22 تا 25 اردیبهشت واقع در محل برگزاری نمایشگاه‌های استان اصفهان برای بازدید عموم فعال است.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار