تیم فوتبال کاسپین قزوین که چند سالی است در لیگ دسته 2 کشور، در گروه‌های مختلف بالا و پایین می‌شود، در دور رفت فصل جاری اصلاً اوضاع خوبی ندارد...
کد خبر: ۳۴۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ 10 December 2016
به گزارش تابناک از قزوین تیم فوتبال کاسپین قزوین که چند سالی است در لیگ دسته 2 کشور، در گروه‌های مختلف بالا و پایین می‌شود، در دور رفت فصل جاری اصلاً اوضاع خوبی ندارد.
تغییر و تحولات مدیریتی و کادر فنی سبب شد که  این تیم در دو بازی مانده تا نیم‌فصل اول در دور برگشت جان دوباره بگیرد و در لیگ ماندگار شود و فصل آینده را با قدرت بیشتر آغاز کند. تیم کاسپین با رفتن «یوسف نادریان» سرمربی سابق، کمی دچار بی‌نظمی شد. برخی بازیکنان به بهانه‌های مختلف رفتند و تعدادی هم در سر تمرینات حاضر نشدند و با این تفاسیر تیم کاسپین با نتایج به دست آمده در مجموع 13 بازی، موفق شد تا 2 بار پیروزمیدان باشد، در 5 بازی برابر حریفان به تساوی برسد و 6 بار هم برابر رقبا شکست را پذیرفت و با 9 امتیاز در انتهای جدول گروه 3 قرار گرفت تا بد‌ترین نتیجه چند فصل اخیر را ثبت کند. باید دید در دور برگشت اندیشه‌های «پژواک کرم‌پور» و کمک فوتبالی‌ها، آینده کاسپین را بهتر می‌کند.

 بازیکنان سر تمرین نیامدند
سرمربی تیم فوتبال کاسپین قزوین در گفت‌وگو با همشهری گفت: تیم، مسائل و مشکلات خاص خود را دارد و تعداد زیادی از بازیکنان سر تمرین نیامده‌اند و داریم برنامه‌ریزی می‌کنیم این مشکلات را حل کنیم.
کرم‌پور بیان کرد: بازی قبلی برابر کارای شیراز خیلی از بازیکن‌ها نبودند. به دنبال رفع این مسائل هستیم تا بعداً به مسائل فنی تیم برسیم. تا بازیکنان سر تمرین نیایند و مشکلاتشان برطرف نشود، نمی‌توانیم افکاری را که داریم در تیم ارائه کنیم و فعلاً در بحث مدیریت در حال برنامه‌ریزی هستیم تا تیم را جمع و جور کنیم.

 جذب بازیکنان
کرم‌پور بیان کرد: تیم در شرایطی است که نمی‌توانیم به جذب بازیکنان بومی برای ادامه رقابت‌ها فکر کنیم. تیم در شرایط بحرانی قرار دارد. از هر بازیکنی که بتواند باری از روی دوش تیم بردارد قطعاً کمک خواهیم گرفت ولی در کل برنامه ما این است که از بومی‌ها در تیم استفاده کنیم تا کاسپین در لیگ دسته 2 ماندگار شود و در ادامه برنامه طولانی‌مدت برای فصل آینده خواهیم داشت که تیم بتواند به لیگ دسته یک صعود کند.

 پتانسیل هست اما انگیزه نه
سرمربی کاسپین افزود: بچه‌ها از نظر فنی پتانسیل خوبی دارند و اگر روی آن‌ها کار شود، حتی چند بازیکن در سطح لیگ برتر هستند و با کمی تمرین بیشتر این بازیکنان را می‌توان در آینده در لیگ برتر دید.
وی افزود: ولی بازیکنان از نظر انگیزه عقب هستند و خودشان را باور ندارند و به پتانسیل‌های وجودی خود نرسیده‌اند. زمانی که مسائل حل شود در بخش فنی سعی می‌کنیم به بهترین شکل از پتانسیل‌های هر بازیکن بهره ببریم.

 برنامه‌ریزی برای نیم‌فصل
این مسئول ادامه داد: تمام برنامه‌ای که داریم روی نیم‌فصل گذاشتیم و از اول راه هم همین موضوع را مطرح کردیم، در دو بازی پایانی نیم‌فصل اول نمی‌توان ‌کاری کرد و به آن شکل روی این دو بازی فکر نکردیم. در بازی اول فقط توانستیم از نظر روحی و روانی بازیکنان را جمع کنیم. وی ادامه داد: خواهش می‌کنم تمام پیشکسوتان و افراد باتجربه فوتبال قزوین به تیم کاسپین کمک کنند و به جای اینکه افرادی روحیه این بازیکنان جوان را تضعیف کنند به بازیکنان کاسپین کمک کنند، چراکه من به تنهایی نمی‌توانم به همه بازیکنان تیم برسم. منتظر حمایت تمام مربیان فوتبال این شهر و استان هستیم.

 نیاز به آرامش
کرم‌پور بیان کرد: در اصل، مشکل بازیکن داریم. کلی برنامه‌ریزی کرده بودیم که سر تمرین مشکلات حل شود؛ اما آن تعداد بازیکن که مد نظر داشتیم یا حداقل صحبت کرده بودیم سر تمرین نیامدند. مجبور شدیم کل شکل فعالیت و تمرینات را تغییر دهیم. وی ادامه داد: در این بین عده‌ای از قبل و تعدادی هم دوباره سر تمرینات حاضر نشدند.
 تیم مسائل زیادی دارد که باید به آن برسیم. نمی‌شود در این زمان نسبت به نتیجه صحبت کرد، چراکه این تیم به دور هم بودن و آرامش نیاز دارد و اگر تیم کاسپین آرامش را پیدا کند به نتیجه هم خواهیم رسید.

فرصت تعطیلات نیم‌فصل
25 روز تعطیلات نیم‌فصل لیگ دسته 2 فرصت مناسبی است تا تیم فوتبال کاسپین بازیکن‌گیری کند. باید دید دست کادر برای به اختیار گرفتن بازیکنان مورد نیاز چقدر باز است و آیا در دور برگشت موج سینوسی کاسپین در نتیجه‌گیری ادامه دارد یا نماینده استان در این رقابت‌ها می‌تواند حداقل در بازی‌های خانگی پیروز شود و در دیدارهای خارج از خانه هم حداقل نتیجه را کسب کند تا در لیگ ماندگار شود یا این فصل آخرین حضور کاسپین در لیگ 2 فوتبال کشور است؟
 
نویسنده: مهدی چگینی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار