مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گفت: هنرمند نمی‌تواند در فضای چاپلوسانه و مشمئزکننده حضور داشته باشد. متأسفانه در اعترافی تلخ باید بپذیریم که این فضا در جای جای کشورمان وجود دارد.در همین فضای مورد بحث جناب مدیر یعنی دانشگاه ها و فضاهای هنری بسیار دیده می شود که عقاید و چاپلوسی ها بر علم دانشجویان و هنرمندان ارجعیت دارد و نتیجه اش می شود حجم عظیم مهاجرت دانشجویان قوی.
کد خبر: ۳۳۹۷۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۸ 06 December 2016
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس گرفتن جشن‌های مضحک را در شأن دانشگاه و روز دانشجو ندانست و گفت: هنرمند نمی‌تواند در فضای چاپلوسانه و مشمئزکننده حضور داشته باشد.
 
بهزاد مریدی خاطرنشان کرد: گاهی در روز دانشجو دیده می‌شود در برخی مکان‌ها جشن‌هایی گرفته می‌شود که در شأن دانشجو نیست.

وی گفت: جشن‌ها و برنامه‌های این روز باید در حد و اندازه شخصیت دانشجویان برگزار شود و کارهایی مانند شعبده‌بازی و ... در روز گرامیداشت دانشجو صحیح نیست.
 
به گزارش تابناک فارس:جناب مریدی کاملا درست می فرمایند.در فضای چاپلوسی کاری پیش نمی رود و جایی برای ارائه شایستگی ها نیست.
 
متأسفانه در اعترافی تلخ باید بپذیریم که این فضا در جای جای کشورمان وجود دارد.
 
در همین فضای مورد بحث جناب مدیر یعنی دانشگاه ها و فضاهای هنری بسیار دیده می شود که عقاید و چاپلوسی ها بر علم دانشجویان و هنرمندان ارجعیت دارد و نتیجه اش می شود حجم عظیم مهاجرت دانشجویان قوی.
 
 وجود چاپلوسی و  برش این رفتار حقیرانه در تمام ادارات و سازمان ها را نمی توان کتمان کرد و بعید هم است که بنوان بر پایان رواج این خلق زشت امیدی داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار