حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی گفت: رژیم آل سعود همواره مدافع منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه بوده است.
کد خبر: ۳۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۳ 11 May 2015

حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که اوضاع وخیم سیاسی و امنیتی حاکم بر منطقه نشأت گرفته از سیاست‌های جنگ‌طلبانه آمریکا و حماقت سردمداران آل‌سعود است، اظهار داشت: کشتار بی‌رحمانه مردم یمن، جنایت آشکار ضدبشری است.

وی با تأکید بر این‌که جنایت های آل سعود در یمن، بدون شک مایه نابودی این رژیم را فراهم می کند، خاطرنشان کرد این رژیم همیشه مدافع منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در خاورمیانه بوده است، چنانکه پیش از این خیانت های آل سعود در حق مردم عراق، سوریه، لبنان، فلسطین و دیگر ممالک اسلامی آشکار شده است.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که حمله و کشتار مردم مظلوم فلسطین و غزه با حمایت آشکار آل سعود از رژیم صهیونیستی صورت گرفته است، گفت: اگر امروز شاهد جنگ‌افروزی این رژیم علیه مردم یمن هستیم، باید دانست که آخرین تحرکات وهابیت برای خروج از بحران است، غافل از این‌که در باتلاق خشم ملت‌های مسلمان هلاک خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با تأکید بر این‌که عربستان همواره یمن را حیات خلوت خود دانسته و برای خاموشی موج بیداری اسلامی جنگی تازه در این کشور آغاز کرده است، ادامه داد: اکنون به برکت انقلاب، موج بیداری اسلامی در کشورهای مختلف جهان رو به گسترش است، همین امر وحشت مستکبران و عمال منطقه‌ای غرب را موجب شده است.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این‌که اکنون جهان اسلام روزهای سخت و دشواری را سپری می کند، اظهار کرد: استکبار و دست نشانده های آن در برخی کشورها تلاش می کنند تا جلوی بیداری اسلامی و مقاومت مردم در برابر ظلم و ستم را گرفته و بار دیگر منافع خود را در منطقه تامین کنند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در ادامه با اشاره به ممانعت رژیم آل سعود از فرود هواپیمای حامل کمک های انسان دوستانه جمهوری اسلامی برای مردم بی دفاع یمن، گفت: جنایت های این رژیم به حدی است که حتی مانع رسیدن کمک های مردمی به این کشور می شود.

وی در پایان با تأکید بر یاری به ملت مظلوم یمن اظهار داشت: بنابر احادیث و روایات معتبر وارده؛ اگر مسلمانی ندای یاری مسلمان دیگر را بشنود، اما اقدامی نکند، مسلمان نیست، امروز ندای مظلومیت مردم یمن سراسر جهان را فرا گرفته اما تمامی نهادهای حقوق بشر سکوت ننگین دیگری اختیار کرده اند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار