با تلاش مأموران پلیس فتا فارس، فردی که در چند سایت اینترنتی با انتشار اخبار کذب و تصاویر شخصی، موجب هتک حیثیت دوست خود شده بود، دستگیر شد.
کد خبر: ۳۳۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۴ 10 May 2015

تابناک فارس به نقل از حوزه معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس: رئیس پلیس فتا این استان اظهار داشت: خانم جوانی با ارائه مرجوعه قضائی به این پلیس مدعی شد فردی ناشناس، با به دست آوردن عکس‌های شخصی وی و انتشار آن به همراه مطالب کذب در سه وب‌سایت خارجی، باعث هتک حیثیت او شده و از نحوه به‌دست آوردن این تصاویر توسط متهم، بی‌خبر است و به کسی نیز مظنون نیست.

سید موسی حسینی ادامه داد: با قرار گرفتن پرونده در دستور کار افسران پلیس فتا، کارشناسان با اقدامات فنی و تخصصی موفق به شناسایی متهم شدند.

وی تصریح کرد: متهم که هیچ‌گاه فکر نمی‌کرد شناسایی شود، دختری 26 ساله و از دوستان صمیمی شاکی بوده که در ابتدا منکر انجام هرگونه عمل مجرمانه‌ای شد اما در ادامه با دیدن مستندات به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را انتقام‌جویی عنوان کرد.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست به‌هیچ‌عنوان اطلاعاتی که برایشان اهمیت دارد بر روی حافظه‌های قابل‌ حمل از قبیل فلش مموری، دوربین عکاسی، موبایل، تبلت، لپ‌تاپ و ... نگهداری نکنند و برای نگه‌داری این اطلاعات از هارد اکسترنال با گذاشتن رمز عبور استفاده کنند.

حسینی همچنین به کسانی که قصد سوءاستفاده از این فضا را دارند هشدار داد مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند زیرا هیچ رفتاری از چشم تیزبین مأموران پلیس پنهان نمی‌ماند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار