معاون شهردار قزوین:
معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار قزوین گفت: شهرداری قزوین در اجرای قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد در بین شهرداری‌ها مراکز استان‌ها و برخی از سازمان‌های دولتی تحت نظر وزارت کشور حائز رتبه نخست شد.
کد خبر: ۳۳۴۸۴۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹ 26 November 2016
به گزارش تابناک از قزوین، علیرضا خزایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین اظهار داشت: براساس ارزیابی صورت گرفته توسط شورای دستگاه‌های نظارتی کشور شهرداری قزوین بالاترین میزان اجرا قانون ارتقای سلامت نظام اداری و مقابله با فساد بین شهرداری‌های مراکز استان‌ها را به دست آورد.

وی افزود: این امر بیانگر برنامه‌ریزی دقیق و توجه ویژه شهرداری قزوین به این موضوع است.

خزایی با بیان اینکه در مدت اجرای آزمایشی این قانون همه دستگاه‌های اجرای ملزم به رعایت و اجرای آن هستند عنوان کرد: شهرداری قزوین در بین شهرداری‌های مراکز استان‌ها و نیز سازمان‌های دولتی تحت نظرات وزارت کشور رتبه نخست اجرای قانون ارتقا سلامت نظام اداری و مقابله با فساد را کسب کرده است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار قزوین با اشاره به رویکرد سیستمی در مدیریت فرآیندهای نظارت و کنترل گفت: فساد در سازمان‌های عوامل متعددی نظیر نظیر عوامل اداری و فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و سیاسی دارد و با شناخت دقیق اجزای این عوامل و اثرات آن‌ها بر روی یک دیگر می توان نسبت به انتخاب و اجرای راهکارهای مهار فساد اقدام کرد.

وی ادامه داد: این قانون پس از تصویب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای نگهبان با نظر مجس شورای اسلامی مبنی بر تمدید مهلت اجرای قانون مذکور تا بیش از 3 سال به تصویب رسید.

خزایی تصریح کرد: قانون‌گرایی و تعیین معیار حسن انجام وظیفه و استقرار سامانه‌های الکترونیکی و فناوری‌های نوین و شفاف‌سازی معاملات و امور مالی سازمان‌ها و افزایش سطح رفاه کارگران و مصرف و صرفه‌جویی و ایجاد نظام سیستماتیک به منظور بهینه‌سازی و نهادینه‌سازی امور در دست انجام دستگاه‌های اجرایی و تقویت امور حاکمیتی از جمله عوامل مورد توجه در قانون است.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهردار قزوین گفت: این امر سهم به‌سزایی در بهبود و افزایش بهره‌وری و ارتقای نظام سلامت اداری و مقابله با فساد و کاهش بروز تخلفات می‌تواند داشته باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار