فرماندار میبد گفت :متولیان امر ورزش با تعریف و ایجاد برنامه های راهبردی و خلاقانه ، عرصه ورزش این شهرستان را متحول کنند.
کد خبر: ۳۳۴۲۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۹ 25 November 2016
به گزارش تابناک یزد،حسین فلاح با حضور در اداره ورزش و جوانان این شهرستان افزود: ورزش مقوله ایی است که می تواند سلامت اخلاقی ،رفتاری و روحی جامعه را تضمین کند.
وی گفت :شهرستان میبد ظرفیت ها و استعدادهای خوبی در سبک ها ورشته های ورزشی دارد که می توان آنها را شناسایی و به اوج موفقیت و افتخار رساند .
فلاح با اشاره به ورزش بانوان در این شهرستان هم گفت: در میان بانوان هم استعدادهای ورزشی خوبی وجود دارد که درحال حاضر در رشته های مختلف تیر و کمان و برخی رشته های دیگر صاحب جایگاه خوبی هستند.
کارشناس ورزش بانوان میبد همدرجریان این دیدار با ارائه گزارشی از فعالیت های ورزش بانوان گفت:بیشترین فعالیت بانوان دررشته های همگانی، والیبال ،بدمینتون ،تیراندازی، تنیس روی میز و کاراته می باشد که دراکثر رشته ها صاحب مدال و مقام های استانی و کشوری هستند .
نرگس بی غرض با اشاره به فضای فعالیت بانوان در شهرستان میبد افزود: به لحاظ اماکن بیش از 15 باشگاه دولتی وخصوصی دربخش بانوان فعالیت دارند که از این تعداد 2 باشگاه مختص بانوان و مابقی به صورت سانس های اختصاصی در اختیار آنها قرار می گیرد .
بی غرض خاطرنشان کرد :تاپایان آبان ماه امسال یکهزار و 160 نفر بیمه شده ورزشی در بخش بانوان در شهرستان میبد داریم که برای توسعه و ترویج فرهنگ ورزش بانوان ، نیاز به توجه بیشتر مسئولان است .
براساس این گزارش در خاتمه از کارکنان این اداره با اهدای لوح تجلیل به عمل آمد و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان میبد با اهدای کاپ اخلاق به فرماندار میبد از توجه و رویکرد خوب وی به امر ورزش شهرستان در حوزه های مختلف قدردانی کرد .
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار