یک منبع آگاه به تابناک گفت ؛
تابناک / به گزارش رسانه های محلی لنگرود ، اوایل هفته قبل موضوع طرح سوال تعدادی از اعضای شورا از رضا کحالی ، نقل محافل و شبکه های مجازی شد و برخی حمایت و برخی دیگر نیز تندروی کردند، حتی اقدام قانونی اعضا شورارا با توهین و افترا پاسخ و از شهردار لنگرود نیز به دلیل عدم اطلاع کافی از بسیاری مسائل حمایت کردند.
کد خبر: ۳۳۴۱۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۲ 25 November 2016
تابناک / به گزارش رسانه های محلی لنگرود ، اوایل هفته قبل موضوع طرح سوال تعدادی از اعضای شورا از رضا کحالی ، نقل محافل و شبکه های مجازی شد و برخی حمایت و برخی دیگر نیز تندروی کردند، حتی اقدام قانونی اعضا شورارا با توهین و افترا پاسخ و از شهردار لنگرود نیز به دلیل عدم اطلاع کافی از بسیاری مسائل حمایت کردند.

نماینده لنگرود نیز یکی از افرادی بود که طی بیانیه ای از رضاکحالی حمایت و عناوینی چون مدیری توانا و جهادی، فردی ولایی و بسیجی و با برنامه را در بیانیه خود منتشر کرد.


در پاسخ رحیم شیخ طاهر ، رئیس شورای شهر لنگرود به این بیانیه آمده بود:

الآن که نماینده مردم شریف شهرستان شدید واژه مدیر جهادی را برای چه کسانی مصرف می کنید؟! مگر انقلاب اسلامی تمام شده و یا اینکه شما دیگر آن آدم نیستید؟!

برادر عزیزم جناب لاهوتی در تاریخ ۴/۳/۹۵ به نامه شماره ۲۴۹ یک نامه محترمانه زدیم برای مدیر جهادی(جناب کحالی) که آقا به شما متذکر می گردد خیلی از میادین و خیابانهای اصلی همزمان تخریب شده است؟! یکی یکی به اتمام برسانید بعداً به دیگری بپردازید؟! 

در جوابش ، چنان با درشتی و تندخویی بصورت مکتوب که سندش موجود است جواب ما را نوشت که متأسف شدیم و حتی در آن نامه استعفای خود را هم مطرح کرد!! ولی ما اعضای شورا خویشتنداری کردیم و گفتیم با ناراحتی استعفاء داده و جناب منوچهر مهدی پور بعنوان خیرخواه ایشان پنج ماه نامه را پیش خود نگه داشتند؟!

کدام مدیر جهادی را می گوئید جناب لاهوتی؟!! (آقای رضا کحالی را می گوئید؟) برادر ارجمند و رفیق دیرینم در آخرین نامه در تاریخ ۲۳/۸/۹۵ اعضای شورا از حق قانونی خود استفاده کردیم و تعداد ۲۳ سؤال از ایشان در کیفیت مدیریت شهری مطرح شده که ایشان با خشم و ناراحتی فقط ۳ خط جواب ما را (که باز مکتوب موجود است) داد مبنی بر اینکه وقتم را صرف خدمت به مردم می کنم!!! به جای جوابگویی به سؤالات عزیزان شورای شهر؟!!

شما قضاوت کنید به شهردار ۵ ماه پیش ۲ تا تذکر کوچک می دهیم استعفاء می دهد!!! ۵ ماه بعد چند سؤال مطرح می کنیم با کمال دُرشتی و تندی فقط ۳ خط آن هم ذکر شد برای ما می نویسد (آیا به خون برادران شهیدت شما باشید با چنین مدیر جهادی (آقای کحالی) کار می کنید)؟؟؟

جناب لاهوتی ؛ کدام مدیر جهادی را سراغ دارید که با ضعیفان و بی کسان و محرومان بیگانه باشد و دربش به سوی رفتگران زحمتکش و خدماتی ها بسته باشد یا جرأت رفتن به اتاقش را نکنند و دلیلش این است که به جای رجوع به پدر خانواده (شهردار) برای تسکین دردهای خود به شورا مراجعه نمایند.


به گزارش تابناک گیلان، روز گذشته جلسه طرح سوال اعضای شورای شهر لنگرود از رضا کحالی برگزار  و شهردار این شهر در مقام پاسخگویی حاضر شد.

یک منبع آگاه در گفت و گو با خبرنگار ما درخصوص روند این جلسه و نتیجه آن اظهار کرد: شهردار لنگرود پس از ماجراهایی که خبر دارید آمد و پاسخ ما را داد اما جواب ها نتوانست اعضای شورا را قانع کند.


وی در پایان خاطرنشان کرد: بسیاری از حمایت های شهروندان لنگرودی از رضا کحالی به جهت کم آگاهی برخی از روند اجرایی و عملکرد درون سازمانی وی است و تنها کافی است شهردار لنگرود شفاف اعلام کند که در یک سال گذشته چقدر بدهی گذاشته است!؟



این منبع آگاه همچنین اضافه کرد: اوایل هفته آینده تصمیم گیری برای ابقا یا استیضاح شهردار لنگرود انجام خواهد شد.






منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار