روحانی:نباید از طرف دولت شکایتی از خبرنگاران شود
از طرف دیگر برفرض ، جدی بودن صحبت رئیس جمهور مبنی بر تعامل با رسانه ها ، باید گفت حرف رئیس جمهور در این استان در میان دولتی ها خریدار ندارد و این خبرنگار باید به دادگاه رفته و به دفاع از خود بپردازد.
کد خبر: ۳۲۷۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۲ 11 November 2016
یکی از صحبت های رئیس جمهور ، در دوران مدیریت خود بر کشور ، همواره تعامل با رسانه ها خصوصا رسانه هایی که از دستگاه اجرایی کشور انتقاد می کنند ، بوده است. هر چند در این خصوص از طرف رئیس دستگاه قضا مورد انتقاد قرار گرفت.
رئیس قوه قضاییه با انتقاد شدید از برخی اظهارات در روزهای اخیر گفت: برخی مسئولین به صورت شفاهی یا کتبی، با ‌واسطه یا بی واسطه درخواست برخورد با برخی مطبوعات و رسانه‌ها را دارند اما وقتی در میان اهالی رسانه قرار می گیرند، ندای آزادی مطبوعات سر می دهند.
حال این دوگانگی سخنان و مواضع روحانی به مدیران اجرایی وی در سطح استان ها هم سرایت کرده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،یکی از سایت های خبری، از پیگیری شکایت یکی از مسئولین استان کهگیلویه و بویراحمد از یکی از خبرنگاران این استان خبر داد و بنا بر شواهد قرار است در چند روز آینده دادگاه شکایت از این خبرنگار تشکیل شود.
آنگونه که در پیشتاز خبر آمده است: یکی از مسئولان استان پیگیرشکایت خود است و از قرار معلوم این خبرنگار باید به دادگاه رفته و از خود دفاع کند که در این صورت باید گفت ، مدیران اجرایی دولت روحانی در استان ها هم همانند خود وی(بنابر صحبت های آیت الله لاریجانی) در واقع سر سازگاری با خبرنگاران را ندارند و نمی توانند از شکایت خود صرف نظر نمایند.
 و از طرف دیگر و برفرض ، جدی بودن صحبت رئیس جمهور مبنی بر تعامل با رسانه ها ، باید گفت حرف رئیس جمهور در این استان در میان دولتی ها خریدار ندارد و این خبرنگار باید به دادگاه رفته و به دفاع از خود بپردازد.
البته انتظار از مسئولان استانی بیش از این است و باید چه رئیس جمهور، چنین حرفی را می زد یا نمی زد، مسئولان استانی ، سعی می نمودند چنین پرونده ای به جاهای باریک و دستگاه قضا کشیده نمی شد ، و حال که پرونده ای تشکیل شد ، سعی در مصالحه و بخشش می نمودند چرا که رسانه ای که احساس امنیت نکند نهایتا به یک ابزار بی ارزشی تبدیل می شود که باید فقط حسنات بگوید و مسئولی را نقد ننماید.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار