کد خبر: ۳۲۷۰۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹ 11 November 2016

تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان عصر امروز با جانباز گیلانی مدافع حرم در منزل وی عیادت کرد.

سردار محمد عبدالله‌پور به دیدار "اسماعیل رفعت" یکی از جانبازان گیلانی مدافع حرم رفت.

فرمانده سپاه قدس استان گیلان در این دیدار در جریان روند رسیدگی به مراحل درمانی این جانباز  دفاع از حرم اهل بیت که چند روز پیش در عملیات علیه داعش در سوریه به درجه جانبازی نایل شد قرار گرفت.

سردار عبدالله‌پور در این دیدار با اشاره به جایگاه رفیع جانبازان، اظهار داشت: مصدومیت‌های ناشی از جهاد در راه خدا زودتر از مصدومیت‌ها در زندگی بهبود می‌یابد و در این راه اجر بزرگی برای جانبازان نهفته است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه باید شهیدان و جانبازان برای همگان الگو باشند در مورد ایثار در راه خدا گفت: جوانان ایران اسلامی ایثار در راه خدا و حریم اهل بیت را یکی از افتخارات خود می‌دانند و جوانان ایران اسلامی با ایثار در راه خدا یکی از بهترین راه‌ها را برای زندگی خود برگزیدند.

جانباز مدافع حرم نیز در این دیدار با اشاره به فداکاری جوانان ایرانی در مبارزه با استکبار جهانی و با بیان رشادت‌های مدافعان حرم در جهاد در راه خدا درباره نحوه مجروحیت خود و عطش دوباره برای حضور در دفاع از حریم اهل بیت به بیان نکاتی پرداخت و در مورد روند درمانی خود توضیحاتی را به فرمانده سپاه قدس گیلان ارائه داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اسماعیل رفعت چند روز گذشته در دفاع از حریم اهل بیت در حلب سوریه از ناحیه شکم و لگن دچار مجروحیت شد.

وی از همرزمان "شهید محمد اتابه" است که هفته گذشته در دفاع از حریم آل الله آسمانی شد.

عکس از سجاد حقدادی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار