با قول وزیر صنعت، معدن و تجارت:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: تولید چادر مشکی در کارخانه نساجی حجاب شهرکرد در طرح توسعه ای این کارخانه به 20 میلیون مترمربع افزایش می یابد.
کد خبر: ۳۲۶۳۸۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۸ 09 November 2016
به گزارش تابناک شهرکرد، سید نعیم امامی اظهار کرد: این واحد تولیدی سال 69 توسط بنیاد مستضعفان با ظرفیت اسمی تولید چادر مشکی سالانه 10 میلیون مترمربع در شهرکرد تاسیس شد.
به گفته وی، ماشین آلات عمومی این کارخانه در سال های گذشته فعال و انواع محصولات نظیر پرده، روسری نخی، ظریف، حریر و شیشه ای، ساتن، پارچه پیراهن، مانتو، مقنعه و شال تولید می کرد.
امامی افزود: ماشین آلات اصلی خط تولید چادر مشکی از سال 93 نصب و از اواخر سال گذشته تولید آزمایشی چادر آغاز شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در سفر روز گذشته معاون اول رییس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرکرد و افتتاح این کارخانه، قول مساعد اجرای طرح توسعه 10 میلیون مترمربع تولید چادر مشکی از سوی وزیر و سرمایه گذار کارخانه داده شد.
امامی گفت: قول مساعد یک واحد پنج هزار تنی برای تولید نخ پلی استر نیز در این کارخانه از سوی سرمایه گذار و وزیر صنعت، معدن و تجارت داده شد.
شرکت نساجی حجاب شهرکرد در حدود 10 کیلومتری شهرکرد واقع شده است و روز گذشته هجدهم آبان ماه با حضور معاون اول رییس جمهوری افتتاح شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار