کد خبر: ۳۲۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲ 09 November 2016
تابناک / نماینده شورای شهر در ستاد اربعین شهرداری رشت از اجرای نمایش تعزیه‌ هنرمندان این شهر در کربلای معلی به مناسبت اربعین حسینی(ع) خبر داد.

سید امیرحسین علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فعالیت ستاد اربعین شهرداری این شهر در اربعین حسینی(ع) اظهار کرد: تعدادی از تجهیزات مربوط به خدمات شهر شامل ماشین‌های رفت و روب، آتش‌نشانی و... شهرداری رشت به کربلا اعزام شدند.

وی با بیان اینکه قرار بود این تجهیزات به شهر سامرا اعزام و در بخش خدمات این شهر مستقر شود، افزود: اگر شرایط امنیتی در سامرا حاکم نباشد تجهیزات شهرداری رشت به شهر کربلا اعزام می‌شود و بخشی از خدمات شهری در ایام اربعین را به‌عهده می‌گیرد.

نماینده شورای شهر در ستاد اربعین شهرداری رشت موکب دوم شهرداری رشت را فرهنگی دانست و تصریح کرد: در موکب فرهنگی شهرداری رشت برنامه‌هایی شامل ضریح مهربانی، غرفه معرفی خواهر امام رشت، اجرای تعزیه و ... دارد.

وی با بیان اینکه نمایش تعزیه به صورت داوطلب توسط جمعی از هنرمندان رشت در کربلا برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: این اقدام‌ها کاملاً رایگان است.

به گفته علوی، تجهیزات شهرداری رشت اعزامی به کربلا شامل تعداد دو عدد ماشین رفت و روب مکانیزه، یک عدد ماشین رو باز خاور، یک عدد ماشین آتش‌نشانی، سطل‌های مکانیزه حمل زباله و... بودند.

وی خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هفته جاری نیز حدود 100 نفر از نیروهای شهرداری رشت در قالب نیروهای خدماتی و فرهنگی به کربلا اعزام می‌شوند و این نیروها به همراه ماشین‌آلات فردای روز اربعین به شهر رشت باز می‌گردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار