پاکبان امانتدار شیرازی که یک کیف دستی حاوی چک و پول به ارزش ۲ میلیارد تومان را به صاحبش بازگردانده بود توسط شورای اسلامی و شهرداری شیراز تجلیل شد.
کد خبر: ۳۲۱۳۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳ 31 October 2016
تابناک فارس به نقل از تسنیم: علیرضا مسرور  عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار داشت: جای بسی افتخار است که توانستم مقدار زیادی چک و پول به ارزش دو میلیارد تومان را به صاحب اصلی خود بازگردانم.

پاکبان امانتدار شیراز بیان کرد: پاکبانان همواره در کنار شهروندان و مسئولان هستند و بیش از پیش  با صداقت تمام رسالت خود که خدمت به شهر و مردم است را انجام می‌دهند.

محمودرضا طالبان نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز با قدردانی از پاکبان امانتدار شیراز از پرداخت پنج میلیون تومان هدیه به وی توسط شورا و شهرداری شیراز خبرداد.

براساس این گزارش، علیرضا مسرور پاکبان شاغل در سازمان مدیریت پسماند شهرداری شیراز، در خیابان فراز با کیسه‌ای مواجه شد که پس از بررسی آن کیف پول حاوی مقداری وجه نقد، دلار، چک پول، چک و کارت‌های بانکی به ارزش  2 میلیارد تومان در آن بود.

وی پس از تماس با شماره تلفن موجود در کیف، صاحب کیف  را مطلع و به وی تحویل می‌دهد.به گفته صاحب کیف، وجوه نقد و چک‌های موجود در کیف مربوط به پرداخت حقوق تعدادی از کارگران شاغل در یک شرکت خصوصی بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار