کد خبر: ۳۲۱۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲ 31 October 2016
تابناک: مدیر کل آموزش و پرورش گیلان گفت: همه مدیران برای رفع مشکلات تلاش کنند تا پنج ماه اضافه کاری های باقیمانده فرهنگیان به سرعت پرداخت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از انزلی، مهدی حاجتی، مدیر کل آموزش و پرورش گیلان امروز(10 آبان) در نشست کارشناسان تعاون استان با حضور مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در دهکده ساحلی انزلی گفت: باید همه مدیران برای رفع مشکلات تلاش کنند تا پنج ماه اضافه کاری های باقیمانده فرهنگیان به سرعت پرداخت شود.

 

وی با اشاره به مجوز انتشار پنج هزار میلیارد تومان اوراق مشارکت تصریح کرد: تصمیم گیری ها در آموزش و پرورش همواره باثبات است و برای نقد فضای موجود و عملکرد دولت باید دقت کنیم که دولت درچه شرایطی اداره کشور را بر عهده گرفت.

 

حاجتی به جمعیت 13 میلیونی لازم التعلیم کشور اشاره و بیان کرد: این جمعیت نسبت به سال 84، یک سوم کاهش پیدا کرده است.

 

وی ادامه داد: نیروی انسانی به نسبت جمعیت مازاد است و افزون برچند هزار فرهنگی کار ندارند اما دولت حقوق آنها را پرداخت می کند و اینها از منابع اختصاص یافته، هزینه می شود.

 

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان به نیروهای فرهنگی که امسال بازنشست می شوند اشاره کرد و گفت: امسال یک هزار و 300 نفر به افتخار بازنشستگی نائل می شوند و با توجه به منابع مالی، آسیب هایی به آموزش و پرورش وارد شده و ما نیز وارث همین آسیب ها هستیم.

 

وی با بیان اینکه دولت درشرایط سخت تحریم، کشور را تحویل گرفت اظهار کرد: در برجام جناح دلواپسان بسیار شایعه پراکنی کرده و لطماتی وارد کردند در حالیکه این سیاه نمایی ها معنا ندارد.

 

حاجتی اضافه کرد: فروش نفت و گشایش فضای مبادلات تجاری نوید بخش روزهای خوبی است و دولت اعتقاد دارد که باید برای وزارت آموزش و پرورش سرمایه گذاری کنیم.

 

وی تاکید کرد: با همه سختی ها دولت بالغ بر 90 درصد حقوق فرهنگیان را نسبت به سال 92 افزایش داده و در صورت تامین اعتبار این افزایش بیشتر هم می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار