تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه پرتماشاگر آزادی تهران صف آرایی کرد که این دیدار بابرد یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید.
کد خبر: ۳۱۹۳۷۹
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۶ 28 October 2016
تیم فوتبال پرسپولیس در دیداری حساس مقابل صنعت نفت آبادان در ورزشگاه پرتماشاگر آزادی تهران صف آرایی کرد که این دیدار بابرد یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت به پایان رسید.
 
به گزارش تابناک ایلام؛ دو تیم از ساعت 16:45 دقیقه به مصاف هم رفتند، پرسپولیس با 19 امتیاز ویک بازی کمتر نسبت به تراکتور سازی در رده ی دوم جدول جای دارد وصنعت نفت نیز با 13 امتیاز در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد.
 
سرمربی پرسپولیس برای این دیدار ترکیب راداشویچ، ماهینی، سیدجلال حسینی، انصاری، ربیع خواه، کامیابی نیا، احمدزاده،وحیدامیری، مسلمان،علیپور وطارمی را به میدان فرستاد.
 
برای طلایی پوشان آبادان نیز حسن هوری،بغلانی،ممشلی،فرجی،عبدالله زاده،پورمحمد،هیان کیم،نصاری،نیک نفس،جهانی ومحمدشادکام بازی کردند.
 
در نیمه اول ودر دقایق ابتدایی چندین کرنر پی درپی توسط پرسپولیسی ها روی دروازه صنعت نفت ارسال شد، تا نوید یک بازی هجومی از سوی دوتیم داده شود،دقیقه 9 ارسال احمد زاده به روی دروازه صنعت نفت توسط مدافعین این تیم مهارشد،بازی برای دقایقی درمیانه های میدان درجریان بود،دقیقه 18 پاس علیپور به طارمی رسید و شوت این بازیکن توسط هوری مهارشد در ادامه توپ روی پای محسن مسلمان نشست اما این شوت این بازیکن به بالای دروازه فرستاده شد، دقیقه 20 ارسال احمدزاده روی دروازه نفتی ها با شیرجه دیدنی هوری همراه بود وسودی برای شاگردان برانکو نداشت.
 
دقیقه 24 هواداران پرسپولیس مطابق بازی های گذشته یادوخاطره کاپیتان هادی نوروزی را زنده نگه داشتند.
 
دقیقه 28 ضربه زمینی مسلمان از کنار دروازه هوری به بیرون رفت، دقیقه 30 ضربه سر طارمی به علیپور رسید واین ضربه ی این بازیکن در زاویه ای بسته از بالای دروازه صنعتت نفت به اوت رفت،دقیقه 34 شوت کامیابی نیا به تیر دروازه نفتی ها برخورد کرد تا بدشانسی مانع از رسیدن پرسپولیسی ها به گل شود، دقیقه 35 ضربه دیدنی بازیکنان صنعت نفت از کنار دروازه پرسپولیس به اوت رفت.حملات پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست رفت تا یخ بازی همچنان نشکسته باقی بماند،و تیم ها بدون زدن گلی به رختکن رفتند.
 
نیمه دوم ودر دقیقه 48 ضربه آرام طارمی با برخورد به مدافعین حریف دراخحتیار هوری قرار گرفت،دقیقه49 ارسال کامیابی نیا با ضربه سر طارمب به اوت رفت،دقیقه 50 موقعیت تک به تک طارمی وهوری توسط این دروازه بان در دومرحله مهارشد تا موقعیت های خطرناک پرسپولیس یکی پس از دیگری از دست برود،دقیقه 56 کرنر عالیشاه با برخورد به مدافعین حریف دور شد،دقیقه 57 پاس عمقی علیپور به طارمی رسید وضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کناردروازه هوری به بیرون زده شد.
 
دقیقه 61 ضربه ی آزاد پرسپولیسی ها در اختیار هوری آماده قرار گرفت،در این دقیایق توپ ومیدان کاملا دراختیار بازیکنان پرسپولیس قرار داشت وصنعت نفت در لاک دفاعی فرو رفته اند،بازی تا دقیقه 75 بدون گل درجریان بود،دقیقه76 رامین رضایین به عنوان بازیکن جانشین علیپور به بازی آمد، دقیقه 85 شوت شادکام از کناردروازه پرسپولیس به بیرون رفت، دقیقه 85 ارسال زیبای رضاییان باضربه ی پای طارمی تبدیل به گل شد تا ورزشگاه آزادی منفجرشود، بازی در پایان 90 دقیقه با پیروزی شیرین پرسپولیس وبازگشت مردان برانکو به صدر جدول به پایان رسید.
 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پرسپولیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
درود بر بازیکنان پرسپولیس
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار