نماینده مردم قصرشیرین در مجلس:
نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کم شدن حقوق رزمندگان معسر، گفت: تصویب شده است که رزمندگان معسر معادل 50 درصد(حداقل) تا 80 درصد دریافت‌ کنندگان مشمولان قانون کار حقوق دریافت کنند.
کد خبر: ۳۱۶۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹ 23 October 2016
به گزارش تابناک و به نقل از فارس،فرهاد تجری از تصویب طرح و پیشنهاد کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در مجلس شورای اسلامی خبر داد و اظهار داشت: رزمندگان معسر معادل 50 درصد(حداقل) تا 80 درصد دریافت‌‌کنندگان مشمولان قانون کار حقوق دریافت می‌کنند.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی گفت: حقوق چندین نفر از این رزمندگان که جوانی خویش را در دفاع از میهن اسلامی گذاشته‌اند به شکل عجیبی کاهش پیدا کرده است.

وی دولت را موظف به پرداخت و برقراری حقوق رزمندگان معسر دانست و افزود: نمایندگان عضو کمیسیون تلفیق و برنامه بسیار در تصویب این طرح نقش به‌سزایی داشتند و دولت نیز نسبت به پرداخت و برقراری حقوق این رزمندگان اقدام کند.

نایب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی به همدلی و همراهی نمایندگان مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی برای تصویب این طرح ذکر شده اشاره و بیان کرد: با کم شدن حقوق این رزمندگان، زندگی آن‌ها با سختی معیشتی همراه است.

تجری به ضرورت پرداخت حداقل میزان حقوق قانونی رزمندگان معسر تأکید کرد و متذکر شد: این حکم به‌عنوان قانون برنامه مشخص شده و یک خدمت ماندگار است.

نماینده مردم قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلان‌غرب در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از زمان اجرای قانون برنامه این موضوع اجرایی می‌شود، لذا دولت باید قانون خود را در این زمینه تنظیم و به مجلس تحویل دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار