کد خبر: ۳۱۵۱۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲ 21 October 2016
تابناک / دکتر سید محمدعلی ثابت قدم هدف از برگزاری نشست فوق را مقارن بودن هفته نیروی انتظامی با دهه عاشورا دانست و گفت : امیداست همه ادامه دهنده راه حسین (ع) که چراغ راه زندگی ماست باشیم.

شهردار رشت با اشاره به ارتباط متقابل و مستقیم بین انتظام و امنیت گفت: انتظام و امنیت در در بخش های مدیزیتی رویکردی متفاوت دارد.
 
وی افزود: در جوامع مختلف به ویژه جوامع توسعه یافته دو رکن پلیس و مدیریت شهری گردانندگان اصلی شهر هستند.
 
دکتر ثابت قدم با تاکید بر عدم وجود یکپارچگی در مدیریت شهری تصریح کرد: موازی کاری در بخش های مختلف بواسطه دولتهای بزرگ زمانبر شده و به دلیل عدم ایجاد مدیریت واحد وظایف ما دو چندان شده است.ِ
 
شهردار رشت با تاکید بر توجه بیشتر به نگاه پیشگیرانه در حوزه انواع تخلفات شهری تصریح کرد: در تخلفات اجتماعی ما نباید صرفا دنبال روشهای درمانی که عمدتا در برگیرنده حوزه های عمرانی و سخت افزاری است باشیم.

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری در میزان تخلفات شهری تصریح کرد: مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر رشت با لحاظ کردن مباحث پیشگیرانه در برنامه. و بودجه سعی براستقرار سیستم پایش و بازدارندگی درهمه حوزه ها دارد.

دکتر ثابت قدم با اشاره به عقبه فرهنگی و تاریخی شهر رشت یادآور شد: پایداری امنیت زمانی بیشتر خواهد شد که در مجموعه فعالیت های خود خصلت های بومی و فرهنگی را در نظر داشته باشیم.

شهردار رشت باتاکید بر رعایت حرائم شهروندی در مراودات روزانه خاطرنشان ساخت: انقطاع بین افراد هنر مدیریت شهری نیست و انزوای اجتماعی در حوزه گیلان بویژه شهرشت راه به جایی نخواهد برد بنابراین شرایط باید به گونه ای فراهم شود تا با ایجاد یک فضای ارتباطی و فرهنگی باز ,نگاهی مثبت و سازنده. و نیز با با رعایت حرائم دفاعی, شهروندان. بتوانند با احساس امنیت کامل در دل اجتماع در کنار یکدیگر مصون به مرادات خود بپردازند.
وی افزود: امنیت شهروندی به ایجاد سرمایه اجتماعی و پایداری امنیت و درنهایت به تولید فضای اجتماعی بویژه در کالبد شهر کمک قابل توجه ای خواهد داشت.

دکتر ثابت قدم یادآور شد: با تولید فضای اجتماعی مؤثر در کالبد شهری شرایط به گونه ای فراهم خواهد شد که شهروندان با یک رابطه مسالمت آمیز با نگاه ایجابی در کنارهم قرار گیرند و این امنیت نیز در نهایت سرمایه اجتماعی را بدنبال خواهد داشت.
 
 
 
امنیت و آسایش حاکم در شهر مرهون زحمات فعالان نیروی انتظامی و پلیس راه است
 
رئیس شورای اسلامی شهر رشت در این مراسم با تسلیت به مناسبت دهه عاشورا اظهار داشت: امنبت و نظم موجود در شهر رشت مرهون زحمات فعالین نبروی انتطامی است.

کاظمی با اشاره به فعالیت پیشین خود در حوزه تاکسیرانی گفت: زخمات. و تلاش های سبز پوشان نیروی انتظامی در حفظ آرامش و اسایش شهروندان و تلاش پلیس راهور در کاهش تخلفات شهری برکسی پوشیده نیست.

مدارا کردن در برابر خطای روسای ادارات/ عدم درک صحیح از دین اسلام بزرگترین گرفتا ی مسلمانان

حجت الاسلام والمسلمین شکری رئیس عقیدتی نیروی انتظامی استان گیلان فانی شدن در راه امام حسین(ع) را از امال مسلمانان بویژه شیعیان دانست و گفت: دین اسلام دین با عظمتی است و این دین تمامی خواسته های بشری می تواند اشباع کند.

وی عدم درک صحیح از دین اسلام را مهم ترین گرفتاری مسلمانان خواند و تصریح کرد: اختلاط سلائق شخصی افسانه با دین اسلام سبب رکود و پس رفت جامعه ما شده است.

رئیس سیاسی و عقیدتی نیروی انتظامی گیلان امر به معروف و نهی از منکر را دو دلیل مهم قیام امام حسین (ع) دانست و گفت: در نظام جمهوری اسلامی نظام وحدت بیشتر از دبگر نطام ها به چشم میخورد.
حجت الاسلام والمسلمین با تاکید برمدارا کردن در مقابل م خطاهای دیگران افزود: کسانی که پیرو دین اسلام هستند با یکدیگر مهربان ودر مقابل خطاهای دیگران. به خصوص روسای ادارات مدارا می کنند.
حفظ حرمت مردم بافرهنگ رشت/ علاقه مردم قانونمدار رشت به نیروی انتظامی
رئیس شورای شهرستان رشت با اشاره به مسئولیت سنگین سبز پوشان ایران اسلامی در تامین امنیت کشور اذعان داشت: فعالیت در حوزه نیروی انتظامی و پلیس راه موهبت الهی است.
حاجی پور با قدردانی از صبوری خانواده های نیروی انتظامی تصریح کرد: مردم قانونمدار گیلان. و شهر رشت فعالان نیروی انتظامی را بواسطه ایجاد امنیت دوست دارند.
وی گیلان را دروازه تمدن و شهر رشت را شهر اولین ها خواند و گفت: با توجه به فرهنگ بالای مردم رشت انتظار می رود تا فعالان نیروی انتظامی نیز در انجام ماموریت های حرمت این مردم را نگه دارند.
حمایت از شهرداری وظیفه نیروی انتظامی است/ کوتاهی کردن ذستگاههای مسئول در ارائه خدمت خیانتی است به مردم/ استان گیلان دومین استان در کنترل جرائم
 
 
 
سردار میرحیدری فرماندهی نیروی انتظامی استان گیلان با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) اذعان داشت: نیروی انتظامی و شهرداری رشت به دور از هرگونه اختلاف به عنوان دو دستگاه خدماتی کاملا در خدمت جامعه هستند.
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان افزود: شهرداری و نیروی انتظامی در اجرای ماموریت انظباط شهری و ایجاد امنیت اجتماعی همگام هستند.

وی حمایت از همه دستگاهها را وطیفه نیروی انتظامی دانست و خاطرنشان ساخت: همه ما واقفیم که مدیریت کردن با دستان خالی, مشکلات, موجود و اعتبارات کم بسیار سخت است اما شهردار کوشا و توانمند شهر رست ثابت کرد که در این شرایط سخت نیز می توان کارهای بزرگ و ماندگار کرد.

وی ضمن قدردانی از تلاش های شهردار رشت در زمینه اجرای ماده ۱۶ و برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان افزد:نیروی انتظامی حمایت از شهرداری در اجرای وطایف را وظیفه خود می داند و کوتاهی کردن دستگاههای مسئول در ارائه خدمت خیانتی است به مردم.

سردار میرحیدری استان گیلان را دومین استان در کنترل جرائم خواند و گفت: ارتقا امنیت شهر و ایجاد ایستگاهها و جایگاههای پلیس و استقرار چترهای پلیس در سطح شهر کار بسیار زیبایی بود که توسط شهردار محترم رشت به اجرا درامد.
 
در پایان با اهداء لوح از فرماندهان نیروی انتظامی و پلیس راه استان تقدیر شد.  

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار