حجت الاسلام حسین پور :
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاجرم گفت: دانش آموزان و فرهنگیان ادامه دهنده راه شهدا هستند و دانش آموزان باید با سلاح علم، عمل و معنویت به جنگ تباهی ها بروند.
کد خبر: ۳۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 17 October 2016
به گزارش خبرنگار تابناک خراسان شمالی، حجت الاسلام حسین پور در یادواره 53شهید دانش آموز و فرهنگی در جاجرم اظهار کرد: هرگاه بتوانیم علم را به معنویت پیوند بزنیم زندگی علمی جامعه ما به ثمر می نشیند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی جاجرم در این مراسم با تسلیت شهادت سالار شهیدان و یاران با وفای ایشان به توصیف حوادث روز عاشورا و شهادت نوجوان کربلا حضرت قاسم بن الحسن(ع) پرداخت و گفت: شهدای دانش آموز دفاع مقدس اگرچه سن کمی داشتند و در دوران تحصیل بودند اما کامل شدن خود را در سرزمینی دیدند که محل نور و مبارزه با شیطان بود.
حجت الاسلام حسین پور افزود: دانش آموزان باید راه شهدا را ادامه دهند و به وصایای آنان به خوبی عم ل کنند.جمشید عین بیگی رئیس اداره شاهد اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز اظهارداشت : برگزاری یادواره شهدا  بهترین فرصت برای تقویت معنویت، ترویج فرهنگ دینی و انتقال درس های بزرگ 8 سال دفاع مقدس به نسل امروز است.ل کنند تا به سعادت و کامیابی برسند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار