استاندار خراسان شمالی بر ارائه خدمات مطلوب به ارباب رجوع ها در دستگاه های اجرائی تاکید کرد و گفت: در مناسبت های مختلف از جمله برگزاری کنگره ها و سفر مقامات نباید خدمات دهی به مردم تعطیل شود و مردم سرگردان شوند.
کد خبر: ۳۱۰۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۱ 10 October 2016
محمدرضا صالحی روز دوشنبه درحاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به ایام تعطیلی در تاسوعا و عاشورا اشاره ای کرد و گفت: در ایام تعطیلی که نیروهای اداری از مرخصی استفاده می کنند، مدیران باید برنامه ریزی کنند تا ارباب رجوع ها نیز در اداره ها با مشکل مواجه نشوند.
وی افزود: مدیران هماهنگی کنند تا در روز پنجشنبه که تعطیل نیست ارباب رجوع ها با مشکل مواجه نشوند و نیروها باید با برنامه ریزی و ساماندهی شده به مرخصی بروند تا دستگاه ها با مشکل مواجه نشود.
وی همچنین از مدیران دستگاه های اجرائی خواست تا در زمان برگزاری جلسه و مناسبت ها نیز برنامه ریزی کنند در صورت حضور نداشتن، معاون و یا کارشناس مربوطه به ارباب رجوع ها خدمات ارائه دهد.
وی همچنین اشاره ای به برگزاری کنگره سه هزار شهید در این استان کرد و گفت: این مناسبت در چهار روز در این استان برگزار خواهد شد لذا مدیران برنامه ریزی کنند تا خدمات دستگاه ها با مشکل مواجه نشود و مردم برای دریافت خدمات سردرگم نشوند.
اجلاسیه 3 هزار شهید استان به مدت چهار روز از تاریخ 24 تا 27 مهرماه شروع به کار خواهد کرد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار