وی شوراها را از ورود به مسائل جناحی و حزبی بر حذر داشت و افزود: این بزرگترین آفت برای شوراها است و همین موضوع باعث بی اعتمادی مردم به شوراها می شود.
کد خبر: ۳۰۷۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵ 04 May 2015
به گزارش تابناک گیلان ، امیر جانبازی رودسری عصر یکشنبه در این نشست با بر حذر داشتن شوراها از تحمیل اراده خود بر دیگران تصریح کرد: آنچه در شورا اصل و حاکم است قوه تعقل، بینش و منطق است و شوراها نیز با بهره گیری از همین اصل ها و پرهیز از تحمیل نظر خود می توانند به توسعه کشور شتاب بخشند.

وی شوراها را از ورود به مسائل جناحی و حزبی بر حذر داشت و افزود: این بزرگترین آفت برای شوراها است و همین موضوع باعث بی اعتمادی مردم به شوراها می شود.

جانبازی رودسری در بخش دیگری از سخنان خود این شهرستان را مستعد سرمایه گذاری دانست و از شوراها خواست از همه توان برای تحقق این امر بهره گیری کنند.

نماینده مردم شهرستان های رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه شوراها در قانون اساسی یک امر شناخته شده و برگشت ناپذیر است بر لزوم توسعه و حمایت همه جانبه از این نهاد مدنی تاکید کرد.

محمد مهدی رهبری املشی ادامه داد: شوراها باید با مردم و برای مردم خدمات رسانی کنند و در واقع نافع و سودمند برای مردم باشند تا از این طریق اعتماد عمومی را جلب کنند.

وی در پایان بر لزوم ارائه برنامه ابتکاری و خلاقانه از سوی شوراها به منظور ایجاد درآمدزایی بیشتر در شهرها و روستاها تاکید کرد.

در پایان این مراسم از شوراهای شهر و بخش شهرستان رودسر تجلیل شد.ک/2

********

شهردار کلاچای رودسر از اجرایی شدن بیش از 50طرح زیر بنایی طی سالجاری در این شهر خبر داد. 

حسین بائوج لاهوتی عصر یکشنبه در جریان بازدید از آغاز روند عملیات اجرایی پروژه احداث یک مجموعه تفریحی، گردشگری در این شهر، این طرح ها را عمدتا شامل روکش آسفالت خیابان ها، سیستم روشنایی، فرش موزائیک ، بازگشایی معابر، احداث پارک و دهها طرح ذکر کرد. 

وی در ادامه با بیان اینکه بودجه مصوب امسال شهرداری این شهر که از سوی شورا به تصویب رسیده 40میلیارد ریال است، اظهار کرد: 60درصد این اعتبار برای انجام کارهای عمرانی سرمایه گذاری خواهد شد. 

به گفته بائوج لاهوتی، بودجه امسال شهرداری با افزایش 50درصد همراه بوده و این نوید روشنی برای توسعه همه جانبه در این شهر را نشان می دهد. 

وی در بخش دیگری در زمینه آغاز عملیات اجرایی یک طرح گردشگری در قالب احداث پارک از نوده و اتصال آن به مجتمع نگین شمال، طول اجرای پروژه را 500متر و در زمینی به وسعت سه هکتار اعلام کرد. 

شهردار کلاچای با بیان اینکه این پروژه در سه فاز اجرایی و عملیاتی می شود و مدت زمان آن تا تکمیل یکساله خواهد بود، تصریح کرد: در مرحله نخست 100میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری و استانی سرمایه گذاری خواهد شد. 

به گفته بائوج لاهوتی، در این پارک همه امکانات و تجهیزات لازم گردشگری پیش بینی و لحاظ شده است. 

وی ایجاد فضای آرامش و آسایش برای خانواده ها و گردشگران و نیز ایجاد بستر مناسب برای جذب گردشگر را از اهداف مهم اجرای این طرح عظیم تفریحی و گردشگری ذکر کرد. 

شهر کلاچای از توابع رودسر با حدود 12هزار نفر جمعیت در 80کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار