قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:
قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم به مصرف قلیان در جامعه اشاره کرد و گفت: قبح این موضوع در جامعه از بین رفته و از قلیان به عنوان وسیله تفریحی استفاده می شود که متاسفانه در قم نیز زیاد است.
کد خبر: ۳۰۷۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳ 05 October 2016
به گزارش تابناک قم، دکتر عادلی در جلسه هیئت امنای جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات استان قم که با حضور دبیرکل ستاد مبارزه با استعمال دخانیت کشور در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: متاسفانه موضوع دخانیت در کشور در حال گسترش است و این امر مشکلات بسیاری را در جامعه به وجود می آورد.

وی عنوان داشت: گسترش دخانیات در کشور یکی از راه های تهاجم دشمن است تا از این طریق بتواند به اهداف خود رسیده و ضربه بزند.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مصرف دخانیات در کشورهای اروپایی و آمریکایی تا 25 درصد کاهش یافته اما این در حالی است که در کشورهای جهان سوم مصرف دخانیت تا 300 درصد افزایش پیدا کرده است.

دکتر عادلی عنوان داشت: مرگ های ناشی از استفاده دخانیات نیز روز به روز در حال گسترش بوده که این فضای خطرناکی را برای ما ترسیم کرده است.

وی با اشاره به گسترش استفاده از سیگار در سنین پایین گفت: این امر مشکلات بسیاری را به بار آورده و به گونه ای شده که سن بیمارهای وابسته به دخانیت نیز پایین بیاید.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی قم ادامه داد: یکی دیگر از مشکلات مصرف دخانیت در بین خانم هاست که به دلیل سیاست تهاجمی غرب این موضوع رو به افزایش است و باید خطرات ناشی از این امر گوشزد شود.

دکتر عادلی به مصرف قلیان در جامعه اشاره کرد و گفت: قبح این موضوع در جامعه از بین رفته و از قلیان به عنوان وسیله تفریحی استفاده می شود که متاسفانه در قم نیز زیاد است.

وی با اشاره به فعالیت های جمعیت مبارزه با استعمال دخانیات گفت: امیدواریم که این جمعیت به سرعت راه اندازی شده و شاهد اجرای کارهای خلاقانه آنها باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار