کد خبر: ۳۰۶۱۵۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 03 October 2016


نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی گفت: بدون شک امنیت در حوزه نیروی انتظامی خلاصه نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در همایش پلیس واصناف که صبح دوشنبه در سالن میلاد شهرداری کرج برگزار شد، محمدجواد کولیوند اظهار داشت: بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران امنیت در کشور از نان شب واجب تر است.

وی با اعلام اینکه تنها با یک نگاه گذرا به کشورهای اطراف به سادگی می توان مفهوم امنیت را در کشور دریافت، افزود: این امنیت را مرهون الطاف الهی، مقام معظم رهبری و چشم های بیدار نیروهای مسلح هستیم.

نماینده مردم کرج، فردیس، اشتهارد و آسارا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح، از جمله نیروی انتطامی این امنیت را برای کشور به ارمغان آورده است.

وی با تاکید بر اینکه بدون شک امنیت در حوزه نیروی انتظامی خلاصه نمی شود، تصریح کرد: اصناف یکی از مهم ترین ارکان تصمیم گیری در مقاطع مختلف انقلاب بوده است.

کولیوند گفت: بیش از ۷۰ هزار صنف و ۷۴ هزار اتحادیه مردمی در استان البرز وجود دارد و به طور قطع غفلت هر حکومتی از مردم سبب شکست می شود.

وی با اعلام اینکه امروز اصناف نقش بزرگی در بخش همکاری با نیروی انتظامی و بخش های متعددی اجتماعی دارد از این رو نباید از این بخش غافل بود، گفت: مسئله اجرایی شدن طرح نفوس و مسکن نکته حائز اهمیتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تا ۲۴ مهر ماه فرصت داریم نسبت به اجرایی شدن اینترنتی این طرح اهتمام داشته باشیم، گفت: خدمت رسانی به مردم امر مهمی است که سبب تمایز بین هر کشوری می شود.

وی بیان کرد: در حالی تلاش می کنیم دولت الکترونیک در کشور اجرایی شود که بسیاری از دستگاه همچنان درصدد هستند مکاتبات کتبی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه منشور خدمت از اهمیت بالایی برخوردار است، هماهنگی برخوردی با صنف باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: مسائل اصلی و پایه ای اصناف باید بررسی و برطرف شود.

کولیوند با تاکید بر اینکه اقتصاد دغدغه رهبر معظم انقلاب اسلامی است، گفت: در خصوص حقوق های نجومی اعتراص کردیم، طبق گزارش اعلامی از ۹۰ هزار مدیر ۳۴۰ نفر این خطاها را مرتکب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار