مدیرکل آموزش و پرورش لرستان:
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان از ساخت وبهره برداری از 7 آموزشگاه روستایی در منطقه محروم کاکاوند با مشارکت قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء(ص) خبر داد .
کد خبر: ۳۰۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 01 October 2016

به گزارش تابناک لرستان ؛ دکتر گودرز کریمی فرافزود :این مدارس  در مناطق محروم کاکاوند احداث شده و عملیات بهره برداری هم زمان از این مدارس با حضور سردار عبدالهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم ، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی صورت گرفته است .

 کریمی فر توسعه عدالت آموزشی و برخورداری دانش آموزان مناطق محروم از امکانات و فضاهای مناسب آموزشی را یکی از سیاست های دستگاه تعلیم و تربیت برشمرد و گفت : تحقق این سیاست با مشارکت خیرین حقیقی و حقوقی امکان پذیر است .

وی با اشاره به اعتبار  7 میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی این پروژه های آموزشی  توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) از همکاری و مساعدت فرماندهی قرارگاه خاتم در امر مقدس مدرسه سازی در منطقه محروم کاکاوند تقدیر کرد و افزود : با ساخت این مدارس دانش آموزان از فضاو امکانات مناسب آموزشی بهره مند خواهند شد .

کریمی فر ادامه داد : این مدارس شامل چهار آموزشگاه ۲ کلاسه و سه آموزشگاه سه کلاسه می باشندکه در مجموع در مساحتی بالغ بر 2500متر مربع احداث شده و با بهره برداری این مدارس 250دانش آموز روستایی از امکانات مناسب آموزشی برخوردار خواهند شد  .

وی در پایان سخنان خود  افزود: قرارگاه خاتم  تاکنون ۲۴ آموزشگاه را در مناطق محروم لرستان احداث کرده و تحویل آموزش و پرورش این استان داده است
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار