تابناک / دیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در گیلان گفت: اکنون سامانه اینترنتی نفوس و مسکن قابل مشاهده بوده و از سوم مهر ماه جاری امکان ورود اطلاعات در این سامانه میسر می‌شود
کد خبر: ۳۰۰۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶ 23 September 2016
تابناک / دبیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در گیلان گفت: اکنون سامانه اینترنتی نفوس و مسکن قابل مشاهده بوده و از سوم مهر ماه جاری امکان ورود اطلاعات در این سامانه میسر می‌شود

محمدعلی محمدی با اشاره به اجرای طرح سرشماری نفوس و مسکن همزمان با کشور در گیلان اظهار کرد: سرشماری نفوس و مسکن از فردا در گیلان آغاز می‌شود و تا 25 آبان ماه ادامه می‌یابد.

وی سرشماری نفوس و مسکن را بسیار با اهمیت خواند و افزود: سرشماری در تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور نقش مهمی دارد بنابراین از شهروندان گیلانی می‌خواهیم با آمار گیران همکاری کرده و اطلاعات درست را در اختیار آنها قرار دهند.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در گیلان سرشماری را اینترنتی خواند و تصریح کرد: سامانه اینترنتی سرشماری نفوس و مسکن سال 95 به نشانی https://www.sarshomari95.ir از اکنون قابل مشاهده است.

وی با اشاره به اینکه از تاریخ سوم مهر ماه جاری امکان ورود اطلاعات در سامانه مذکور میسر است، خاطرنشان کرد: دسترسی به سامانه مورد نظر صرفاً تحت پروتکل https در بستر امن و معتبر فراهم شده است.

محمدی متذکر شد: هر گونه نشانی اینترنتی دیگر به غیر از سامانه مذکور فاقد اعتبار بوده و به مرکز آمار ایران و سرشماری نفوس و مسکن 95 تعلق ندارد.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش دولت و سازمان برنامه‌ریزی در اختیار داشتن آمارهای درست برای برنامه‌ریزی است، یادآور شد: سرشماری بسیار اهمیت دارد و انتظار همکاری از مردم در این زمینه بیشتر است.

مدیر اجرایی سرشماری نفوس و مسکن در گیلان با بیان اینکه نخستین سرشماری در سال 1335 یعنی حدود 60 سال پش انجام شد، متذکر شد: این سرشماری قدمت چندانی ندارد و در برخی کشورها از قدمتی بالاتر برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه تاکنون 5 هزار و 500 نفر در گیلان برای همکاری در سرشماری ثبت‌نام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: از این تعداد سه هزار و 333 نفر زن و بالغ بر 2 هزار نفر مرد هستند.

محمدی فعالیت ثبت‌نام شوندگان مذکور را به عنوان پرسش‌گر طرح سرشماری نفوس و مسکن ذکر کرد و یادآور شد: این افراد در مناطق مختلف استان حضور می‌یابند
برچسب ها: کیوان محمدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار