کد خبر: ۲۹۸۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱ 19 September 2016
تابناک / یعقوب رمضانی، مسئول روابط عمومی  و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن در شهرستان لنگرود به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن بزرگ ترین سرشماری و موثرترین شیوه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کشور است که هشتمین دوره آن در سال جاری به دو روش انجام می شود.

 

وی روش اینترنتی  و مراجعه حضوری ماموران آمارگیر به خانوارها را دو روش انجام سرشماری در سال 95 عنوان و اذعان کرد: شیوه اینترنتی از 3 تا 24 مهر و مراجعه ماموران آمارگیر نیز از  25 مهر تا 25 آبان است.

 

رمضانی از ثبت نام 413  متقاضی مشارکت در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در شهرستان لنگرود خبر داد و افزود: با توجه به اینکه هشتمین دوره سرشماری به دو روش انجام می شود در این دوره 44 مامور آمارگیر در شهرستان مورد نیاز  است.

 

مسئول روابط عمومی  و تبلیغات سرشماری در لنگرود ادامه داد: رشته  آمار،  بومی بودن و مشارکت در دوره های قبلی سرشماری از مهم ترین اولویت هاست.

 

وی  با تاکید بر اینکه سرشماری اینترنتی دقت و صحت اطلاعات را افزایش و هزینه ها را کاهش می دهد، تصریح کرد: در روش حضوری ماموران سرشماری که از بین متقاضیان  مشارکت در اجرای این طرح انتخاب شده اند با مراجعه حضوری فرم های الکترونیکی را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.

 

رمضانی با بیان اینکه بنرهای تبلیغاتی در خصوص سرشماری و تاکید بیشتر بر روش اینترنتی ان در سطح مدارس، دانشگاه ها، مساجد و دهیاری ها و خانه های بهداشت توزیع شد، خاطرنشان کرد: در این دوره از تمام ظرفیت ها در جهت اجرای سرشماری به صورت اینترنتی و  تشویق به همکاری و مشارکت عمومی پاسخگویان است.

 

مسئول روابط عمومی  و تبلیغات سرشماری در لنگرود اظهار کرد: طبق سرشماری سال 90 جمعیت شهرستان لنگرود 137 هزار و 272 نفر، شهری 92 هزار و 37 نفر و روستایی نیز 45 هزار و 235 نفر است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار