آئین پایانی شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان با حضور شماری از هنرمندان، پیشکسوتان و جوانان علاقه مندان به این هنر در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۷۶۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱ 18 September 2016
آئین پایانی شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان با حضور شماری از هنرمندان، پیشکسوتان و جوانان علاقه مندان به این هنر در محل تالار فخرالدین اسعد گرگانی مرکز استان برگزار شد.

 در این مراسم هیات داوران جشنواره با قرائت بیانیه ای ضمن تشویق جوانان هنرمندان در خصوص ارتقای دانش تئاتر، نفرات و گروه های برتر را به این شرح معرفی کردند.

* طراحی کتابچه 

هیات داوران در این بخش دو انتخاب داشت که لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش ٥٠٠ هزار ریال به طور مشترک به رضا پورتراب زاده برای طراحی بروشور نمایش 'آخرین قرار' و فرزانه ساوری برای طراحی برشور نمایش 'هیس' اهدا شد.

* موسیقی 

هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون ریال را به علی محمدپور، آهنگساز نمایش 'هیس' اهدا کرد.

* طراحی نور

در این بخش، لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون ریال به رضا پورتراب زاده برای طراحی نور نمایش 'آخرین قرار' اهدا شد.

* طراحی صحنه

هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون ریال را به رضا پورتراب زاده برای طراحی صحنه نمایش 'آخرین قرار' اهدا کرد.

*بازیگران زن

هیات داوران در این بخش لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش ٥٠٠ هزار ریال را به خاطر بازی روان و تأثیرگذار به رومینا مفیدی بازیگر خردسال نمایش 'آخرین قرار' و همچنین لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش ٥٠٠ هزار ریال به بازیگر خردسال نمایش 'هیس'، هلیا مزیدی اهدا کرد.

سیده فاطمه میرکریمی با بازی در نمایش ملاقات و آوا میردیلمی با بازی در نمایش 'یک تشریفات ساده' نیز دارای رتبه سوم شدند که لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون ریال به طور مشترک به آنان اهدا شد.

فاطمه نصیری با بازی در نمایش 'هیچستان' موفق به کسب رتبه دوم شد که با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون و ٥٠٠ هزار ریال از او تقدیر شد، اسماء دهمرده با بازی در نمایش'هیس' توانست رتبه اول را کسب کند که هیات داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش دو میلیون ریال تقدیم او کرد.

*بازیگران مرد 

در بخش بازیگران مرد؛ حسین کرد مصطفی با بازی در نمایش 'ملاقات' و مجید عراقی با نمایش 'آخرین قرار' رتبه سوم این دوره از جشنواره رو کسب کردند که لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون ریال به طور مشترک به آنان اهداءشد.

مهدی زنگانه برای بازی در نمایش 'من مسعود هستم' رتبه دوم را بدست آورد که لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون و ٥٠٠ هزار ریال را بدست آورد.

امید ابراهیمی نیز برای بازی در نمایش 'ن مسعود هستم' موفق به کسب رتبه اول شد که هیات داوران دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش دو میلیون ریال به او اهدا کرد.

* بخش نویسندگی 

هیات داوران در بخش نویسندگی سه نمایش نامه را بدون رتبه بندی و در نظر گرفتن اولویت قابل تقدیر دانست که لوح و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون و پانصدهزار ریال را به محمدشکری برای نمایش 'هیس'، امیرحسین صیدآبادی برای نمایش 'ملاقات' و فاطمه نصیری برای نمایش 'هیچستان' اهداء نمود.

*کارگردانی 

در بخش کارگردانی محمدشکری کارگردان نمایش 'هیس' از علی آباد کتول دارای رتبه سوم شد که هیات داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش یک میلیون و پانصد هزار ریال را اهدا کرد.

فاطمه نصیری کارگردان نمایش 'هیچستان' از شهرستان بندرگز توانست رتبه دوم را کسب کند که لوح تقدیر و جایزه نقدی به ارزش دو میلیون ریال به او اهدا شد، همچنین فرهنگ عمرانی کارگردان نمایش 'ملاقات از بندرگز موفق به کسب رتبه اول شد که با اهدا دیپلم افتخار و جایزه نقدی به ارزش دو میلیون و پانصد هزار ریال مورد تقدیر واقع شد.

حسن رحیمی، علی اصغر نادعلی و محسن حکیمی هیات داوران شانزدهمین جشنواره تئاتر امیدهای جوان گلستان بودند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار