کد خبر: ۲۹۶۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۲:۵۲ 16 September 2016
تابناک / فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در هفته دفاع مقدس، 200 باب مسکن به مددجویان کمیته امداد گیلان واگذار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، سردار محمد عبدالله‌پور ظهر امروز در مراسم افتتاح یک باب واحد مسکونی ویژه مددجویان این شهرستان در روستای قره‌سو در بخش لوندویل اظهار کرد: سپاه پاسدار ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه محرومان جامعه در تمام صحنه‌های ملی و دینی حضوری پررنگ و تأثیرگذار دارند، افزود: محرومان و مستضعفان جامعه ولی‌نعمتان نظام و دولت محسوب می‌شوند، چرا که تلاش انقلاب اسلامی به‌ عهده آنهاست.

وی کمک به دولت‌ها در تمام دوران را از وظایف سپاه دانست و افزود: سپاه تلاش می‌کند مشکل بیکاری و مسکن افراد آسیب‌پذیر جامعه برطرف شود و در این راستا ساخت یک‌هزار مسکن مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی را به‌ عهده گرفته است.

عبدالله‌پور با اشاره به اینکه ساخت مقدار مذکور مسکن مددجویی باید در مدت یکسال به پایان برسد، یادآور شد: تاکنون بالغ بر 700 باب مسکن مددجویی اجرایی و از این مقدار، بیش از 50 باب مسکن به مددجویان تحویل داده شده است.

وی از تحویل 200 باب منزل مددجویی طی هفته دفاع مقدس توسط سپاه در گیلان خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم مقدار باقیمانده از ساخت و تحویل واحدهای مسکونی تا هفته بسیج عملیاتی شود.

فرمانده سپاه قدس گیلان ساخت واحدهای مسکونی را با نگاه جهادی عنوان کرد و یادآور شد: بسیج تشکل و مدیریت سازمان یافته‌ای است که از داخل خود مردم با نیت پاک و خالصانه برای آسایش و رفاه حال مردم فعالیت‌های جهادی انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه گام‌های سازنده و تأثیرگذاری تاکنون از سوی فرمانده سپاه ناحیه آستارا در زمینه وضعیت ساخت مسکن مددجویی آستارا برداشته شده است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دو سال آینده در نقطه سرزمینی این شهرستان تمام مددجویان زیرپوشش کمیته امداد صاحب مسکن شوند.

عبدالله‌پور به ابلاغ و اجرایی شدن طرح تعمیر و نوسازی مسکن مددجویی اشاره کرد و گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه آستارا در فعالیت‌های عمرانی خود باید بر مبنای سه اصل ساخت مسکن با کمترین سرمایه، کیفیت استاندارد و تسریع در زمان برنامه‌ریزی کند.

وی با قدردانی از همکاری مناسب مسؤولان محلی به‌ ویژه فرماندار و امام جمعه آستارا در پیگیری و انجام پروژه‌های احداث مسکن مددجویی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم مشکل نبود مسکن از سبد زندگی مددجویان زیرپوشش کمیته امداد برداشته شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار