کد خبر: ۲۹۶۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۴ 15 September 2016

تابناک / معرفی مدیرکل انتقال خون گیلان، دستگیری عامل اختلاس ۲ میلیاردی در بندرانزلی و ... از جمله اخبار کوتاه امروز استان گیلان ‌است.

احمد مرادی صبح امروز به‌عنوان مدیرکل انتقال خون استان گیلان معرفی شد.

با حکم علی‌اکبر پورفتح‌الله، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران؛ احمد مرادی به‌عنوان مدیرکل جدید انتقال خون در استان گیلان منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل انتقال خون استان گیلان صبح امروز با حضور مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران و تعدادی از مسئولان استانی برگزار شد.

به گزارش تسنیم، علی داودی تا پیش از این مسئولیت این اداره کل را در استان گیلان بر عهده داشت.

جشنواره استانی اذان در رشت برگزار می‌شود

محمدرضا داوطلب در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اظهار داشت: نخستین جشنواره استانی اذان ویژه فرزندان پسر ایثارگران، مهرماه امسال در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار رشت برگزار می‌شود.

معاون بنیاد شهید گیلان با بیان اینکه این جشنواره با حضور فرزندان 12 تا 23 سال ایثارگران گیلان برپا می‌شود، افزود: علاقه مندان به شرکت در جشنواره اذان تا پایان شهریورماه فرصت دارند به دبیرخانه قرآن و معارف اسلامی بنیاد شهید استان مراجعه و ثبت نام کنند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره برای نخستین بار در کشور به‌صورت پایلوت در این استان برپا می‌شود، خاطرنشان کرد: جشنواره استانی اذان روز دوشنبه 12 مهرماه 95 همزمان با آغاز هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان اعلام کرد: در پایان این جشنواره یک روزه در مرکز فرهنگی شاهد و ایثار واقع در خیابان 95 گلسار رشت به نفرات اول تا سوم رشته اذان جشنواره جوایزی اهدا می‌شود.

عامل اختلاس 2 میلیاردی در بندرانزلی دستگیر شد

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان، سرهنگ هرمز عشقی از دستگیری عامل اختلاس دو میلیارد و 605 میلیون ریالی توسط کارآگاهان آگاهی در شهرستان بندرانزلی خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی گفت: در پی اعلام اداره حقوقی یک از بانک‌های این شهرستان مبنی بر انجام اختلاس در بانک، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ عشقی تصریح کرد: کارآگاهان با پیگیری‌های همه‌جانبه و تحقیقات صورت گرفته به یکی از کارمندان این بانک مشکوک شده و این متهم  57 ساله را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهم در همان ابتدا با توجه به دلایل و مستندات جمع آوری شده بر علیه وی به اختلاس دو میلیارد و 605 میلیون ریال اعتراف کرد، افزود: متهم با افتتاح حساب‌های جعلی از محل پرداخت مشتریان بابت مطالبات معوقه، بدهی تسهیلات، وجه به حساب جعلی واریز و در ادامه با تبدیل به خرید کالا از حساب برداشت می‌کرده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی اعلام کرد: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی و با قرار ده میلیارد ریالی روانه زندان شد.

ثبت بیش از320 هزار تماس با پلیس 110

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: در 5 ماهه اول امسال بیش از 320 هزار تماس در مرکز فوریت‌های پلیس 110 ثبت شده است.

سرهنگ سیدمحمد حسینی مقدم با اشاره به اینکه  مرکز 110 پلیس در راستای تحقق شعار مردم مداری و جامعه محوری پلیس، ارائه خدمات پلیسی مناسب و سریع و ایجاد افزایش احساس امنیت در جامعه راه اندازی شد، افزود: هدف از ایجاد سیستم فوریت های پلیسی110 سامان بخشیدن به امر دریافت، توزیع ماموریت‌ها و بازخوردگیری از آن در جامعه است.

وی واحدهای اجرایی پلیس 110 را شامل یگان عملیاتی فوریت‌های پلیسی،کلانتری و پاسگاه، یگان امداد، پلیس راهنمایی و رانندگی، پلیس امنیت عمومی، آگاهی و پلیس مبارزه با مواد مخدر و مرزبانی اعلام کرد و گفت: این واحدها از طریق شبکه ارتباطی یکپارچه به مراکز110 متصل بوده و در طول شبانه روز آماده دریافت و اجرای ماموریت‌های پلیسی هستند.

معاون عملیات پلیس گیلان اعلام کرد: عدم آشنایی مخاطبان 110 به چرخه کار و زمان رسیدگی و حضور مامور در اخبار فوریتی و غیرفوریتی و همچنین عدم اطلاع از مصادیق اخبار فوریتی از جمله مشکلات پلیس 110  در اجرای ماموریت‌های پلیسی است.

سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه در 5 ماهه نیمه اول سال بالغ بر 329 هزار و 147 تماس با مرکز فوریت‌های پلیس 110 توسط هموطنان صورت گرفته است، افزود: تماس مردمی در مقایسه با مشابه سال قبل از افزایش 9 درصدی برخورد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار