تابناک: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به نمایش «سینما آینده» به مناسبت روز ملی سینما از برگزاری دومین بزرگداشت عباس کیارستمی در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۲۹۴۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 11 September 2016
تابناک: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به نمایش «سینما آینده» به مناسبت روز ملی سینما از برگزاری دومین بزرگداشت عباس کیارستمی در این شهر خبر داد.

محمد حسن پور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت با اشاره به روز ملی سینما گفت: چهار سینمای میرزا کوچک، ۲۲ بهمن و سپیدرود ۱ و ۲ در شهر رشت اکران فیلم ها را بر عهده دارند.
 
وی با اشاره به برنامه های روز ملی سینما در رشت اظهار کرد: نمایش « سینما آینده» پاتوق فیلم های کوتاه این هفته شهر رشت ویژه آثار روز است که به مناسبت روز ملی سینما در مجتمع خاتم الانبیاء(صلی الله علیه و آله) رشت برگزار می شود.
 
حسن پور همچنین از برگزاری دومین بزرگداشت عباس کیارستمی در روز ملی سینما در رشت خبر داد و گفت: در این مراسم بخش هایی از فیلم کوتاه «همسرایان» ساخته زنده یاد عباس کیارستمی از ساعت ۵ عصر در سالن رحمدل مجتمع خاتم الانبیاء به نمایش در می آید.
 
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه نقاشی« بازیگران محبوب من» اظهار کرد: نمایشگاه نقاشی هنرمند نوجوان، مهراسا لشنی با عنوان« بازیگران محبوب من» همزمان با روز ملی سینما در نگارخانه مارلیک رشت دایر است.
 
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اشاره به اکران فیلم«ایستاده در غبار» در رشت افزود: این فیلم اولین ساخته محمدحسین مهدویان است که زندگی حاج احمد متوسلیان، فرمانده جاویدالاثر لشگر محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله) از دوران کودکی تا سال‌های حضور در جبهه‌های جنگ و مفقود شدنش را روایت می‌کند.
 
وی اذعان کرد: فیلم«ایستاده در غبار» شب گذشته(۲۰ شهریور) بعد از نماز مغرب و عشا در پیاده راه فرهنگی رشت اکران شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار