همزمان با سالروز ازدواج فرخنده حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) ۱۳ زوج‌ جوان شیرازی از صبح امروز مراسم عقد دائمی ازدواج خود را در سالن عقد پیوند آسمانی آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) آغاز کردند.
کد خبر: ۲۸۹۹۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 03 September 2016
ازدواج
تابناک فارس به نقل از تسنیم: در این مراسم که تا قبل از نماز مغرب و عشاء ادامه دارد زوج‌های جوان براساس تعیین وقت‌های قبلی صورت گرفته به همراه خانواده خود در سالن عقد پیوند آسمانی حضرت شاهچراغ(ع) که مزین به سفره عقد و فضایی آکنده از آرامش و نشانه‌های مراسم ساده ازدواج است حضور یافته و مراسم عقد خود را برگزار می‌کنند.

آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی، در راستای تسهیل ازدواج جوانان و تشویق جوانان به این سنت حسنه اسلامی و بهره‌مندی از فضای معنوی حرم مطهر و متبرک شدن پیوند آسمانی آن‌ها با حضور در این مکان معنوی، اقدام به راه اندازی سالن عقد ازدوج با عنوان "پیوند آسمانی" برای برگزاری مراسم عقد ازدواج جوانان در فضایی در حرم مطهر کرده است.

واحد جوانان و نوجوانان آستان مقدس، مراسم های عقد ازدواج دائمی جوانان را در تمامی ایام هفته در طول سال و به خصوص مناسبت‌های مذهبی و ملی در سالن پیوند آسمانی حرم مطهر برگزار کند.زوج‌های جوانی که تمایل به برگزاری مراسم در طول ایام عادی سال هستند باید حداقل 3 روز قبل و برای برگزاری مراسم در مناسبت‌های خاص حداقل 10 روز قبل از برگزاری مراسم نسبت به تکمیل و تحویل مدارک اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند پس از تکمیل فرم اینترنتی تقاضانامه، فرم درخواست برگزاری مراسم عقد از سایت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) به نشانی http://www.shahecheragh.ir دریافت و پس از تکمیل به همراه مدارک دیگر، جهت دریافت نوبت به واحد جوانان حرم تحویل دهند و یا به صورت حضوری نسبت به دریافت فرم اقدام کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار